Geggmoppetråden

Woho Malma imorgon!! Åkte nyss förbi där och såg när dom plogade. Tagga satan och lämna skallen hemma tills imorgon! :yoparty Snart iväg till gymmet för att tagga ännu mer ;)

Dyngslut i kroppen nu efter en hård dag på Ramstigen! Körningen va inte mkt att hänga i granen till en början men det löste sig bättre mot slutet som tur va. Nu blir det att dö ett slag i soffan och lite mys med vovven! :yoparty

Nja borrade och det var 20-25 cm överallt och då är det ingen fara om det är fin is :)

Dyngslut i kroppen nu efter en hård dag på Ramstigen! Körningen va inte mkt att hänga i granen till en början men det löste sig bättre mot slutet som tur va. Nu blir det att dö ett slag i soffan och lite mys med vovven! :yoparty

Hahaha, du kämpade på bra, men mer gas Rapp, mer gas! :D
Ramstigen var gudomligt skoj igår. :yoparty

Så nu har jag brottat på minna dubbisar oxå:yoparty
dock har ja hemmasnickrat bak så de håller väll bara för is.

Strängnäs crossbana imöra, förslag på Arboga söndag - blir det förjäkla kallt får man fundera på't. Isbana finnes i krokarna nu, så sådant är på G med...

Strängnäs crossbana imöra, förslag på Arboga söndag - blir det förjäkla kallt får man fundera på't. Isbana finnes i krokarna nu, så sådant är på G med...

Jag måste snacka med Anders idag och kolla om hojen kunde åka med honom imorgon så jag kan gasa mer! :yoparty

Jag såg att banan vid Borgåsund va plogad när vi passerade där idag...
Is is da shit.

Sala kommer ha öppet lördag och söndag bara det inte kommer allt för mkt snö så vi får se om det kanske blir någon tur dit.. Har dock fortfarande inge dubbdäck på släpet :huvet

Sala kommer ha öppet lördag och söndag bara det inte kommer allt för mkt snö så vi får se om det kanske blir någon tur dit.. Har dock fortfarande inge dubbdäck på släpet :huvet

Behöver du dubbdäck?
Jag har ett par fyrbultade på Opel fälg. :tummenupp

Back