Geggmoppetråden

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Det gör du nog rätt i Rappen, åkrutin är något man får med tid i sadeln...ni har ju inte fått eran första riktiga markkänning än. :hihi

Pöhh.... Första smällen i backen förrförra helgen var rätt go kan jag hälsa... Visst, inget brutet men det susade rätt bra i skallen ett tag! :fatta!

Bara för att man inte beter sig som en liten flicka med flätor och ger sig ut i skogen för att gråta ut i tre år så betyder det inte att det inte var en ordentlig smäll! :D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Pöhh.... Första smällen i backen förrförra helgen var rätt go kan jag hälsa... Visst, inget brutet men det susade rätt bra i skallen ett tag! :fatta!

Bara för att man inte beter sig som en liten flicka med flätor och ger sig ut i skogen för att gråta ut i tre år så betyder det inte att det inte var en ordentlig smäll! :D



Snyter man inte ut nå hjärnsubstans så är det inte värt att tala om!!:näsblod:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hahaha, du lade dig i en mjuk geggpöl Trixarn och stukade lillfingret (? :rofl ), jag hade en axel som var obrukbar i en månad. :hihi
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Obrukbar beror väl på hur mjuk och pipig man är, va? :va :D

förstår inte varför ni ska ramla å slå er stup i farstun?
ska man hålla på så får man väl se till att ramla på någe dökött som inte gör ont :va

förstår inte varför ni ska ramla å slå er stup i farstun?
ska man hålla på så får man väl se till att ramla på någe dökött som inte gör ont :va

edit: kom på att ni är gammla å skröpliga
 
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
förstår inte varför ni ska ramla å slå er stup i farstun?
ska man hålla på så får man väl se till att ramla på någe dökött som inte gör ont :va



edit: kom på att ni är gammla å skröpliga

ExaCkt! Det är ju för att det ska finnas något dökött för dig att ramla på som vi håller på så! Vi är så jäääävla fina och omtänksamma! :D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
ExaCkt! Det är ju för att det ska finnas något dökött för dig att ramla på som vi håller på så! Vi är så jäääävla fina och omtänksamma! :D

Mycket dökött finns det om en annan ramlar i backen, men gubbfan börjar ändå bli spänstigare än man varit på många många år, sent skall syndaren vakna..:D
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Idag va jag och kollade på en Vito.. Men ack så fel det blev, in med nyckeln i låset och drar om och vips så drar jag av nyckeln. Går in till säljaren och säger att nyckeln gick av då säger han: "Jaha då gick den sönder också.. Den första nyckeln gick sönder för några dagar sen" Vito nycklar är alltså crap shit! :tungan
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Idag va jag och kollade på en Vito.. Men ack så fel det blev, in med nyckeln i låset och drar om och vips så drar jag av nyckeln. Går in till säljaren och säger att nyckeln gick av då säger han: "Jaha då gick den sönder också.. Den första nyckeln gick sönder för några dagar sen" Vito nycklar är alltså crap shit! :tungan

hahahaha vart du lite svettig dålr?

idag har jag inhandlat 1st hojtält av trixarn på avbetalning a´crossträning+kaffe :tummenupp
så nu lär man kanske sparka igång det spanska anuset så det inte blir ränta å påminnelsekaffe
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
hahahaha vart du lite svettig dålr?

idag har jag inhandlat 1st hojtält av trixarn på avbetalning a´crossträning+kaffe :tummenupp
så nu lär man kanske sparka igång det spanska anuset så det inte blir ränta å påminnelsekaffe

Nej det blev jag inte.. Han sa åt mig att jag skulle titta in en annan dag så skulle jag få testa den lite och så :tungan

Nu är det verkligen på tiden att du får igång den!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ryktet säger att Gaybor har klippt av flätorna och ska med på onsdag :brinnerup

Dock verkar Trixarns flätor bara bli längre och längre :D:arsele

Gabby rular fett. :fakta Trixarn har slut på hudfärgad makeup, fräknarna blir svåra att dölja snart. :hihi

Det är ett jävla midvinterväder som ramlat ned på oss...det ställer till det lite med banorna, vatten blir till is...och vatten har vi haft gott om på senare tid.
Banor börjar stänga lite varstans, och det är dags att budgetera för dubbdäck.


Imorgon lutar det åt Kungsörs crossbana iaf, söndag Sala (om den är öppen), det brukar bli duktigt halt med kylan (och det är förbaskat hårt att landa på), så rookiesarna - ta det varligt. :mattias
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
Gabby rular fett. :fakta Trixarn har slut på hudfärgad makeup, fräknarna blir svåra att dölja snart. :hihi

Det är ett jävla midvinterväder som ramlat ned på oss...det ställer till det lite med banorna, vatten blir till is...och vatten har vi haft gott om på senare tid.
Banor börjar stänga lite varstans, och det är dags att budgetera för dubbdäck.


Imorgon lutar det åt Kungsörs crossbana iaf, söndag Sala (om den är öppen), det brukar bli duktigt halt med kylan (och det är förbaskat hårt att landa på), så rookiesarna - ta det varligt. :mattias

sist jag var på kungsörs (en vecka sen) så var det stängt, misstänker att dom stängt för säsongen..
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
http://www.smk-kungsor.se/

Banan öppen imorgon enligt gästboken. :)

Jag antar att det kommer vara stenhårt på Kungsör. Hunden och jag va ute och körde ett lydnadspass i sandgropen som vanligt på fredagarna efter jobbet och det va stenhårt i sanden!

Pappa ska ha släpet imorgon så jag kan tyvärr inte åka nå imorgon men på söndag kan det kanske bli Sala! :)

Edit: Sala är stängt! Arboga kanske?
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vidvinkel sportis, vidvinkel. Det slätar ut allt, och man saknar referenspunkter, så man ser varken hur brant det är ibland, eller hur fort det går.

Där ser det ut som man är och åker lite grusväg. :hihi Nog för att Sala är relativt lättåkt, men den dubbeln där ser ut som ett litet farthinder - inte riktigt så i verkligheten. :crash

Nu bär det av mot Kingsear, metal!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kungsör. Ja-nej. :D Vem har ritat de nya hoppen, Stevie Wonder?

Sala är stängd imorgon, och det körs öppet KM i Arboga...Strängnäs är stängd.
Det lämnar Gröndal/Etuna det.

Får se vad det blir imöra, det varnas för snö i Arboga, har kört där i snöstorm en gång (med Goshow), det var ungefär lika kul som en bakfylla. :crash
 
Last edited:

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Kungsör. Ja-nej. :D Vem har ritat de nya hoppen, Stewie Wonder?

Sala är stängd imorgon, och det körs öppet KM i Arboga...Strängnäs är stängd.
Det lämnar Gröndal/Etuna det.

Får se vad det blir imöra, det varnas för snö i Arboga, har kört där i snöstorm en gång (med Goshow), det var ungefär lika kul som en bakfylla. :crash

Det ska mer eller mindre snöa i hela Västmanland imorgon så jag uteblir denna helg då jag inte har nå dubbdäck på släpkärran!
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top