Geggmoppetråden

Jag och 3 arbetskolegor är på att köra i boda på söndag :yoparty
Erik du lär ju haka på.

så björnen har nått att jaga menar du? :va

Ja jo det med :brinnerup men förhoppningsvis har han redan hittat nån banjospelare att knapra på, och har annat att göra än å jaga mig :D om du ska med på söndag, och av någon anledning träffar holmudd innan, får du gärna ta med mina crossglajjor (som jag tror han har) då jag sällan träffar han nu för tiden. Om inte han ska med på söndag såklart :)

Boka in den 20 Maj i kallendern!

Vaffö dårå?

Jo därför då kör vi ett mini träningsläger på Malmabanan för alla enduromotionärer!
Vi kommer ha Micke Björklund (fd Elitåkare) och Jimmie Eriksson (ex enduro världmästare) som instruktörer!
Det blir en eftermiddag/kvälls träning i VMK´s regi.
Jag har inte upplägget ännu, Micke och Jimmie snickrar på det..

Klubben bjuder på grillad burgare alt korv med tilltugg och dricka.
Kommer upp info på hemsidan inom kort.
Deltagaravgift 200kr.

Alla är välkommna!

Inga lama ursäkter godtas... ;-)

/

Abris

Abris

najs! uppskrivet! :tummenupp

Ja jo det med :brinnerup men förhoppningsvis har han redan hittat nån banjospelare att knapra på, och har annat att göra än å jaga mig :D om du ska med på söndag, och av någon anledning träffar holmudd innan, får du gärna ta med mina crossglajjor (som jag tror han har) då jag sällan träffar han nu för tiden. Om inte han ska med på söndag såklart :)

ska försöka få med han! annars firrar jag glajorna

Last edited:

Vaffö dårå?

Jo därför då kör vi ett mini träningsläger på Malmabanan för alla enduromotionärer!
Vi kommer ha Micke Björklund (fd Elitåkare) och Jimmie Eriksson (ex enduro världmästare) som instruktörer!
Det blir en eftermiddag/kvälls träning i VMK´s regi.
Jag har inte upplägget ännu, Micke och Jimmie snickrar på det..

Klubben bjuder på grillad burgare alt korv med tilltugg och dricka.
Kommer upp info på hemsidan inom kort.
Deltagaravgift 200kr.

Alla är välkommna!

Inga lama ursäkter godtas... ;-)

/

Abris

Våldsamt kassagrande tajming - sextimmars den 22:a. :fakta Klåpare! :hihi När skall du haka på med sumon?

Våldsamt kassagrande tajming - sextimmars den 22:a. :fakta Klåpare! :hihi När skall du haka på med sumon?

Vaddå???

Orkar inte isterbuken med två åkningar samma vecka.... :tuttar

Det är ju precis det som är poängen, man har fäskt i minnet vad man lärt sig och utnyttjar det till fullo vid tävlingen!! :tummenupp

Ingen ide att ge sig ut på sumon, du blir så ledsen då du inser att du fortfarande åker fel märke....:tungan

Vaddå???

Orkar inte isterbuken med två åkningar samma vecka.... :tuttar

Det är ju precis det som är poängen, man har fäskt i minnet vad man lärt sig och utnyttjar det till fullo vid tävlingen!! :tummenupp

Ingen ide att ge sig ut på sumon, du blir så ledsen då du inser att du fortfarande åker fel märke....:tungan

Det är lugnt, jag förstår - du når inte ned till marken när det är dags för kaffe efter turen, men jag kan ordna så kajfiket har en pall framme till dig när du skall klättra ned från sumon. :hihi

Näfan, sextimmars är heligt, inte riskera att tokvurpa dagarna innan (missade ränneslätt förrförra sommarn' pga brinnande framlängesvolt på Kolsvas bana).

Odugligt Abris, odugligt. :fakta :D

AVBRYT!

så va man full igen.
vikken tid åker r_matte från garaget på söndet? ska hämta hoj på jobb så jag träffar dig vid garaget på sön vid lämplig tid som du beställer!

Salas crossbana var metal, hårdrock och allmänt fräsig idag.

Fullbott, tog en platå och kände mig nästan som en crossåkare, svinfrEckt (fick varva lite folk med, tur det finns talanglöst folk när JD och ligan uteblir :hihi )...

Bifogat

• Sala cross 004.jpg
    Sala cross 004.jpg
    167.2 KB · Visningar: 41
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back