Geggmoppetråden

men usch vad trött jag blir på tävlingsansvarige, man kan ju inte ändra reglerna mitt i leken satt säga, skulle ha vart 5varv vart fyra,
och självklart som satan i helvettet blir man varvad av ledaren ca 25m innan målgång på 3:e varvet, hade man kunnat hetsa sin kropp liite mer så hade man fått sitt 4:e varv och säker som gud i mellanöstern så hade man fått bra mycket bättre placering,
väntar med spänning på dagens lista, har verkligen ingen aning om hur man kommer ligga till, hoppas väl på <30 iaf!

Skulle kolla resultatlistan, men de stod att dom hade problem med tidtagningen, jag tror att det va därför som dom bara körde 4 varv, för att det skulle bli lättare att hålla koll på alla när don tog alla varvtider manuellt ist..
Är sjukt seg nu efteråt, de där snöspåret sög verkligen energi..

Hoppas fan att SGM har turen med sig nästa gång, fortsätter det såhär så kommer han snart börja spela innebnady eller något ist, och det vill vi ju inte :D

resultat uppe, nja javene,,

vare nå skoj i stendal nästa helg? hörde nått om tidsträning där,
funderar på att hopp vmk, gissar på att det blir fågelbacken för deras del,,

resultat uppe, nja javene,,

vare nå skoj i stendal nästa helg? hörde nått om tidsträning där,
funderar på att hopp vmk, gissar på att det blir fågelbacken för deras del,,

Jupp, de lär ta den enkla vägen ut efter att ha arrat Östra på lördagen, så det luktar fågelbacken (alt. Sågen...igen ;) ) - blir det så åker jag tidsträningen i Gröndal på söndagen.

Rocknroll-åka jämfört med pisset igår. :fakta

Ny koppling (lameller, mellanplattor och fjädrar) beställd via Strömsholms allra bästa hojhandlare (Tommy Löfgren, hårdingen som läxar upp oss varenda gång han är med).

Av bara farten så fipplades det precis dit en ny kopplingsvajer på dödsraketen (hade liggande), den gamla var reeeedigt ankommen pga helt åt helvete fel dragning av tidigare ägare. :va

Snart bär det av mot Strömsholm för fysträning/späkning.

Jupp, de lär ta den enkla vägen ut efter att ha arrat Östra på lördagen, så det luktar fågelbacken (alt. Sågen...igen ;) ) - blir det så åker jag tidsträningen i Gröndal på söndagen.

Rocknroll-åka jämfört med pisset igår. :fakta

Ny koppling (lameller, mellanplattor och fjädrar) beställd via Strömsholms allra bästa hojhandlare (Tommy Löfgren, hårdingen som läxar upp oss varenda gång han är med).

Av bara farten så fipplades det precis dit en ny kopplingsvajer på dödsraketen (hade liggande), den gamla var reeeedigt ankommen pga helt åt helvete fel dragning av tidigare ägare. :va

Snart bär det av mot Strömsholm för fysträning/späkning.

Va kosta ny koppling då?

vikka äre som hänger med till stendal på söndag dårå?

jag självskriver mig själv,
jerry?
har tallen fått tag på nån kx 500 (tror cr500 skulle funka oxå)?? :tummenupp
matte?
stekflotts-spanjoren robban?
känd-från-P3-holmudd?

hur kommer det gå till föresten jerry? blir det som på kristers träning?

vikka äre som hänger med till stendal på söndag dårå?

jag självskriver mig själv,
jerry?
har tallen fått tag på nån kx 500 (tror cr500 skulle funka oxå)?? :tummenupp
matte?
stekflotts-spanjoren robban?
känd-från-P3-holmudd?

hur kommer det gå till föresten jerry? blir det som på kristers träning?

Får jag ihop hyndan så är jag game - det är samma lika som på nyår. :)

16minus i gröndal imorrn enligt skojarna på smhi,

fast av erfarenhet så brukar dom inte vara särskilt sanningsenliga,
på nyårsafton ville dom ju få till det till 25minus, när det var fogliga 8

syns imörra! :tummenupp

Vart platt fall idag :glömdet men va fan han ju läsa ut the dirt med mötley crue. grymt bra bok

Hårda tag i etuna idag, massor med snö, mer snö, så lite snö på det.
Mjuka spår, inget att surfa med 44orna på, ljumskar som krampar, etc.
Men det är "bra träning" (tm) och "lyx" (tm) enligt MSK Hammarns hårdingar.

Två heat a' 3 varv var precis lagom för att ta död på all kämpaglöd, sista varvet blev ren överlevnad, hälften bröt...typ. :D

Gick bra, och JÄVLARIHELVETE vad dödsraketen går när nya kopplingen biter, lär slå ett litet slag för Strömsholms Teknikservice http://sts.mxforfun.se/ rask leverans, och till ruskigt bra priser.
Det är Tommy Löfgren (Hammarns kåsahårding, leder inomhusträningen på måndagarna) som står bakom firman, och har massor av grejer hemma, levererar närsomhelst.

Det vore ju toppen om några vill spåra Jädra-slingan

Vågar ni ge er ut på enduro eller kör ni bara i välkända spår (stendal, sågen)???

"Hej!
Inget beslut om var körningen på söndag ska ske ännu men det vore ju toppen om några vill spåra Jädra-slingan. Det har ju kommit en del snö... Tror ni hittar runt pilarna sitter kvar och åtminstone Stefan hittar väl runt ändå. Alltså under tisdag och torsdag vecka 5 är det tillåtet att köra Jädra-slingan. Om ni hinner vore det bra om ni tar ner/bort bandet istället för att köra över/runt det när ni ska ut på min slinga.

mvh
Daniel Jansson
0708-434587"

:tummenupp

Vågar ni ge er ut på enduro eller kör ni bara i välkända spår (stendal, sågen)???

"Hej!
Inget beslut om var körningen på söndag ska ske ännu men det vore ju toppen om några vill spåra Jädra-slingan. Det har ju kommit en del snö... Tror ni hittar runt pilarna sitter kvar och åtminstone Stefan hittar väl runt ändå. Alltså under tisdag och torsdag vecka 5 är det tillåtet att köra Jädra-slingan. Om ni hinner vore det bra om ni tar ner/bort bandet istället för att köra över/runt det när ni ska ut på min slinga.

mvh
Daniel Jansson
0708-434587"

:tummenupp

Sågen är man apless på, Fågelbacken med Jädraslingen suger banan...

Nästan så det är tur att man är träningsledare i Gröndal på söndag, för det ser ju ut som de vill köra på fågelbacken.. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT