Geggmoppetråden

Sportis - Skärpning...det är halva grejen med cross/gegga, att åka runt och ha kul på andra banor. Skulle du pipa likadant om det var ett tiotal roadracingbanor som låg 5-10 mil runt dig?

Söndagsöppet, Enköping, Sala...Gröndal och jag tror Norberg..

Sportis - Skärpning...det är halva grejen med cross/gegga, att åka runt och ha kul på andra banor. Skulle du pipa likadant om det var ett tiotal roadracingbanor som låg 5-10 mil runt dig?

Söndagsöppet, Enköping, Sala...Gröndal och jag tror Norberg..

Gröndal hittar man till, men tuff bana..Norberg:vaEnköping:va Sala hittar man till.

Tänkte mest om man skall samlas i en grusgrop eller så, eller om det ginns stubbåker någonstans "banjotrakter":va

Kungsörs stentorpsbanan? Jag vet att man får köra i "gamla" kung karls grus på vänster sida efter vägen om man inte kör innanför några avspärrningar..

Nej, nej, nej...lalla runt i grusgropar. :hihi

Kungsörs crossbana är fin med, den ligger precis efter grustaget där.
Vi behöver nog ta tag i det här känner jag...om det skall bli någon ordning. :mattias

Nej, nej, nej...lalla runt i grusgropar. :hihi

Kungsörs crossbana är fin med, den ligger precis efter grustaget där.
Vi behöver nog ta tag i det här känner jag...om det skall bli någon ordning. :mattias

Ja skärpning och uppstyrning behövs när sportis vill riktigt finåka:D

Ja skärpning och uppstyrning behövs när sportis vill riktigt finåka:D

Jag tror du vill pipa runt ensam i en grusgrop och inte bli frånåkt bara. :hihi Övning ger blåmärken som det heter! :fakta Ut och träna nu, ni har helgen på er att få fart på bitarna, nästa helg så är jag game-on, då jävlar! :yoparty

Jag tror du vill pipa runt ensam i en grusgrop och inte bli frånåkt bara. :hihi Övning ger blåmärken som det heter! :fakta Ut och träna nu, ni har helgen på er att få fart på bitarna, nästa helg så är jag game-on, då jävlar! :yoparty

Jaja... Sluta gnabbas nu småflickor! Nu måste vi få fram ett beslut. Tala om vart du vill köra Sportis så hänger jag på! Det kanske skulle vara kul att testa Enköping? Fortfarande lite fel håll för dig sportis men närmare än Sala i alla fall!

(jösses så ni håller på, det är nog bäst ni tar fram eniro så ni får kolla exakt vilken bana som ligger närmast :hihi )

Ja blir det nå eller? :va Nytt drivpaket är inhandlat nu så det ska bara på!

Sala på söndag eller?! Vavava?!

Okej va det bestämt då eller? :tungan

Last edited:
Ja blir det nå eller? :va Nytt drivpaket är inhandlat nu så det ska bara på!

Sala på söndag eller?! Vavava?!

Okej va det bestämt då eller? :tungan

Tjaaa... Det är ju sportis som piper så om han vill åka någon annanstans så får han tala om det. Annars kör vi på Sala!

Tjaaa... Det är ju sportis som piper så om han vill åka någon annanstans så får han tala om det. Annars kör vi på Sala!

Min röst ligger på sala!

hörde rykten från nån som åkte till strömsholm idag för inköp av trimmgrejer om att det skulle bli ett hårt rejs nästa gång:yoparty

Haha japp ett helsystem blev det :D

Last edited:
OK! Missförstod Banjofräsarns inlägg! :)

Kallt helviTT både lördag och söndag enligt yr.no. Något som borde påverka valet av bana?

Hans inlägg va till för att misstolkas :tungan

Om det är kallt så kan jag tro att Sala blir rätt så "torr". Det är endast positivt för oss nybörjare! :D Förra veckan på Sura va det så geggigt så in i helvete! Så geggigt så att Jerry inte skulle köra :tuttar:krama

Så geggigt så att Jerry inte skulle köra :tuttar:krama

Hahaaaaahahaha!

Nu har ju kåbojsarhororna ställt in så det blir ingen fest. Då öppnar det ju upp för möjligheten att köra lördag istället för söndag om någon vill byta dag?!? Eller vill någon festa i alla fall?

Hahaaaaahahaha!

Nu har ju kåbojsarhororna ställt in så det blir ingen fest. Då öppnar det ju upp för möjligheten att köra lördag istället för söndag om någon vill byta dag?!? Eller vill någon festa i alla fall?

Ska vi köra på Sura på lördag då? Det är ju rätt så nära för sportis också om han kan köra på lördag vill säga?

Ska vi köra på Sura på lördag då? Det är ju rätt så nära för sportis också om han kan köra på lördag vill säga?

Schlager-Black/death metal på Sigurdsgatan ikväll! Vi kanske skulle flytta festen till Västerås! :yoparty

[YOUTUBE-ID]ylQdpv8Ua1M[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC