I ditt läge spelar det mindre roll, du varken vågar, eller har fysiken för't.Gabor skall vi inte ens tala om...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I ditt läge spelar det mindre roll, du varken vågar, eller har fysiken för't.Gabor skall vi inte ens tala om...
![]()
![]()
blöe, idag har allt bara jävlats å tagit tid,
men har äntligen fått ihop hojen,
men har fram kvar att kränga, är inne på 4 försöket nu, jävla jävulskap å jävlas helvett,
syns inte imorgon
Det enda sättet att lära sig är att kränga däck tyvärr...man lär komma på't själv, slang i däcket från början, starta vid däcklåset och få ned motsatt sida in i fälgen är grundtipsen.
Viktiga detaljer är däck-halka-lätt (Yamahacenters tirelube, outstanding produkt) och använd ALDRIG den vassa sidan på däckjärnet om du är rädd om slangen, alla kör väl fultemajärn, de har en vass, och en lite trubbigare sida...
Just att få ned motsatt sida ger mer spelrum, många missar det, och snäpper av corden eller bryter av däckjärnen...
Huvva, kaffet bryggt, packat å klart, men det är fan kallt, får se om det ger sig....pohlman säger -10 i södermanland, här hemma är det -16 just nu.
Gasolbrännarn' lär tas med, risken är stor att min stackars geggmoped fryser ihop på vägen.![]()
Ni missade en underbart vintrig tur i ett relativt lättåkt spår, med en gedigen björkvedsbrasa att värma fötter och grilla korv på!
Kaffet smakade gudomligt, det är något speciellt med vinterenduro och kaffe.Tack för glöggstänkarn' Micke.
![]()
På annandagen sparkar vinterserien igång i Västerås, det blir min favorit "sågen" på premiären, man utgår från Malma crossbana, jag förväntar mig att ni är där grabbar, jag, Tallen och Jonson är spikade.
Efter det är det Christers träning i Gröndal på nyårsafton, det blir ett något tuffare prov än cocktailkörningen på annandagen, Goshow vet jag vågar, hur är det med JD, R Matte och ligan?
Ni körde idag alltså! Nu växte ni lite i mina ögon grabbar, det måste jag säga!Fett med respeCKt!
Nu jävlar ska det storsatsas på skogsåkatsticker mot Örebro nu, och kommer förhoppningsvis hem med en ny dyngraket ikväll. Färgen är förmodligen röd, och den går på gammal SanMiguel.. Ska enligt uppgift även ha lysen och regplåt, samt en hel del blårök
Wish Me Luck![]()
RasGas 300:a alltså? Kör hårt! Nu har du fan inget att skylla på, sågen, annadagen.![]()
Dessvärre har jag ju något att skylla på likförbannat, är på gottland dåmen i mellandagarna, då jävlar ska spanjorskan få smaka på lappmögel
![]()
Inte mellandagarna, nyårsafton, Christers träning, greenvalley.![]()
![]()
Jajääädrar, man får gratulera till en klockren cykel JD!
Klart vi skall svarva dubb i gröndal, det bygger karaktär (man blir bitter och pipig) och man bör hålla Jonsons visdomsord i minnet - "det är aldrig för sent att ge upp".
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |