Gefle mc klubb

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
Beautiful har fått äran att kolla om det finns något intresse att få ihop ett skojit gäng blandade hojåkare till Gefle mc klubb och vara med på deras 40 års fest.

Datum för denna fantastiska klubbfest, är den 5:kl12.00 till 6/9 och slutar kl 12.00.

3 st livband kommer att lira, tävlingar, mat, Öl och ett jävla hålligång hella natten och Beautiful lovar er att ni kommer inte att bli miss:tummenuppnöjda.

Finns det något intresse här runt S-vall med omnejd?
Visst finns det det skulle jag tro och desutom träffa nytt hojfolk som dem runt Gäfle mc och många andra som kommer att var där:banana

Skall vi göra en lista och se hur många vi kan bli!!! Skulle underlätta för dem på klubben!! dem vill på ett ungefär veta hur många som kommer dit så att dem vet hur många tält dem måste slå upp:Bugar. Mvh Beautiful

Tjena GW :)

Jag sa ju till dej att jag skulle hänga med o träffa våra vänner där nere...men jag måste svika dej...jag åker ju till England o Santa Pod på tors veckan efter så de blir lite för tight me allt nu...men vi tar en tur neröver me mej o dej i vinter istället tycker jag...:tummenupp

gäfle mcfest

beautiful är klart imponerad av denna samling skojiga mc-åkare och som har läst tråden. komigen nu:) kan vara sista långa turen för oss här i mellannorrland och det är inga mil vi kan prata om!! det är ju mil som vi lägger på en onsdags tur enkel resa. Nu visar vi dem där ner vad skåpet skall stå:Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT