Ge mig tips på hoj som är snygg som fighter.

Länsförsäkringar 31år ung:) bor hyffsat centralt i Sundsvall utan garage, försäkringen är även avställningsbar, det är bara att handla:tummenupp

Tror det är åldern som de skiter sig på ;) kollade på länsförsäkringar och de ska ha 1250kr/månaden på mig. Men det kanske lönar sig endå om man kan ställa av den några månader per år.

spelar egentligen ingen roll va du köper.. bara det är deltaboxram..allt handlar om hur mycket tid du är villig att lägga på att fixa en riktigt snygg fighter..

Kan säga berätta att jag idag åkte ca 25-30 mil hem i detta jävla väder med en 98:ans cbr900rr. Otroligt fint skick. så vet inte om det blir någon fighter av den :) men då införskaffas något annat till vintern instället ;)

Kan säga berätta att jag idag åkte ca 25-30 mil hem i detta jävla väder med en 98:ans cbr900rr. Otroligt fint skick. så vet inte om det blir någon fighter av den :) men då införskaffas något annat till vintern instället ;)

skit i skicket..

det är inget krav att man måste köpa en sunkcykel för att bygga fighter av..

det är faktiskt bara larvigt att göra det.

va en man .. bygg om skiten..totallt..no regrets som roland sands skulle sagt

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back