Ge mig ett jobb!!!

Basisten

I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Svarta faran
vet att jag är lite sent ut meni ett sista desperat försök att få ett sommarjobb vänder jag mig till er sh'are! kan tänka mig vilket jibb som helst i stort sett.

Är 17 är gammal, -89'a, går teknisk programmet, är bra på att meka med det mesta, har gått extra kurs i svetsning (individuellt val i skolan), kan mig/mag;metallbågssvetsning;gas. har läst en del matte & cad-taknik (kan autodesk inventor ganska bra)
Före detta arbetslivs erfarenhet; jobbat/praot lite i en affär, praot i en mekanisk verkstad, sålt kvällsposten mm (alltså inga jätteavancerade jobb men ändå....)
Är intresserad av istort sett allt med det enda kravet att det ska finns någonstans mellan eller i malmö, trelleborg, höllviken osv (och att man kan ta sig med buss dit).

har du något jobb är du mer än välkommen att sick PM.

//En desperat trelleborgaren :)

trelleborgaren skrev:
2124220 vet att jag är lite sent ut meni ett sista desperat försök att få ett sommarjobb vänder jag mig till er sh'are! kan tänka mig vilket jibb som helst i stort sett.

Är 17 är gammal, -89'a, går teknisk programmet, är bra på att meka med det mesta, har gått extra kurs i svetsning (individuellt val i skolan), kan mig/mag;metallbågssvetsning;gas. har läst en del matte & cad-taknik (kan autodesk inventor ganska bra)
Före detta arbetslivs erfarenhet; jobbat/praot lite i en affär, praot i en mekanisk verkstad, sålt kvällsposten mm (alltså inga jätteavancerade jobb men ändå....)
Är intresserad av istort sett allt med det enda kravet att det ska finns någonstans mellan eller i malmö, trelleborg, höllviken osv (och att man kan ta sig med buss dit).

har du något jobb är du mer än välkommen att sick PM.

//En desperat trelleborgaren :)

RING! Ring varenda företag och affär i stan, ring och sälj ditt kött för kollektivavtalspengar! Och känner du inte för att ringa, besök dem personligen. Annars får du nog gå arbetslös i sommar... :)

imaster skrev:
2124336 RING! Ring varenda företag och affär i stan, ring och sälj ditt kött för kollektivavtalspengar! Och känner du inte för att ringa, besök dem personligen. Annars får du nog gå arbetslös i sommar... :)

jag har frågat en massa, men istort sett alla affärer vill bara ha folk som kan stå i kassan (och då måste man vara 18)

Maxxi: gjorde det för ett par sommarar sen och har inga planer på att göra det igen :D

trelleborgaren skrev:
2124364 jag har frågat en massa, men istort sett alla affärer vill bara ha folk som kan stå i kassan (och då måste man vara 18)

Maxxi: gjorde det för ett par sommarar sen och har inga planer på att göra det igen :D
btw om någon härinne ger dig ett bra tips så kommer jag att sno det för dig :lol för jag behöver också ett sommarjobb

Gå till McDonald`s och sök.
Dom tar alltid in mycket folk innan sommaren!
Jobbade där ett par år när jag gick i gymnasiet! Stod i kassan ihop med alla brudarna. Jobbade ihop med ett par riktiga puddingar :) :yoparty
Det är inte så jävla dåligt betalt som alla säger, det enda som kan vara lite negativt är att man kan få lite lustiga jobbtider ibland!

Fräd skrev:
2124406 Lustiga kunder lär man väl få också.. Speciellt fredag och lördag kväll. :tomten

:nicka Finns mycket lustigt folk.
Men man blir känd bland brudarna också!

Har hänt flera gånger att jag har träffat brudar på krogen ett par år senare som har kommit fram till mig och sagt att dom har sett mig innan när jag jobbade där och det har ju lett till både det ena och andra :) :banana

Kolla telemarketingföretagen, där är det konstant rullians på personal.

edit: ring inte mig bara för då jeflar!!

trelleborgaren skrev:
2124220 vet att jag är lite sent ut meni ett sista desperat försök att få ett sommarjobb vänder jag mig till er sh'are! kan tänka mig vilket jibb som helst i stort sett.
The answer for you are :.... prostitution. :hihi

Själv kommer man tjäna 130kr/h i sommar :D Är mäkta stolt över att ha fixat ett sånt jobb då jag började söka i mitten av mars :banana

Men gå runt till varenda ica-butik, bensinmack som finns i närheten så ska du se att du får napp nånstans ;)

akerstrom skrev:
2124703 Själv kommer man tjäna 130kr/h i sommar :D Är mäkta stolt över att ha fixat ett sånt jobb då jag började söka i mitten av mars :banana

Men gå runt till varenda ica-butik, bensinmack som finns i närheten så ska du se att du får napp nånstans ;)
Som vadå, och är i Linköping dessutom :P

Santo skrev:
2124647 Kolla telemarketingföretagen, där är det konstant rullians på personal.

edit: ring inte mig bara för då jeflar!!
skicka numret :hihi

har ansökt om sommarjobb på ett telemarketingföretag :rofl
har tid för teleintervju på onsdag som i bästa fall leder till tid för personlig intervju,
som ger chans till sommarjobb :)

ringa och terrorisera alla :hihi :tungan :yoparty :lol

Du har inga kompisar vars föräldrar har firmor?Isånnafall så kan du ju höra runt,enklaste sättet att få jobb är ju genom kontaker :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg