Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Funderar själv på en ZZR1400. Jäkligt skön att sitta på och motorn måste vara en klippa. Har dock inte provkört den än.. Men den är en kandidat nästa gång jag ska byta. Det feta vridet i sig kommer göra att den är lättkörd trots storleken och man sitter lite mer upprätt är på min R1 så jag skulle lätt kunna köra den lagligt också. Frågan är hur ofta man skulle kunna hålla sig till det![]()
Nej, nu har du tyvärr helt fel. Det viktigaste är inte att ha den motorcykel, eller dom kläder, man trivs bäst med själv. Det viktigaste är att köra det som SH.com tycker är bäst, oavsett vad man tycker om det själv. Det absolut viktigaste är ju att passa in i den grå massan och följa den grå massans modenycker istället för att göra som man själv vill. Hur fan tror du det skulle se ut om man körde den motorcykel man själv tycker om?!![]()
tänkte inte på det 
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|