Ge mig allt om ZX7r!

hållundan skrev:
Hahah, var då? Coolfiber är gay... :)

Då är jag påväg att bli skitgay.
Planen är att byta alla kåpor + tanken till kolfiber under vintern. och sen trycka dit lite olika detaljer i guldeloxerad alujumjum. :)

DreeTman skrev:
Då är jag påväg att bli skitgay.
Planen är att byta alla kåpor + tanken till kolfiber under vintern. och sen trycka dit lite olika detaljer i guldeloxerad alujumjum. :)
Fedt!

Då får du fan vara det :yoparty Keep me updated....

hållundan skrev:
Fedt!

Då får du fan vara det :yoparty Keep me updated....

Självklart! :tummenupp
Än så länge är det beställt:
Kolfiberbakspeglar
Gilles justerbara fotpinnar i guld eloxer...
tanklock i guldel...
kåp och kåpglasskruvar i guld...
:)
Tar en bit i taget.

hållundan skrev:
Mähhh, är den så innihelvete för tung alltså? Jag har inte kört någon än :(

Jag tycker det... Den väger ju en bit över 200kg TORR!!!! O den har inte så våldsamt stark motor (tror det var 122hk lr nåt sånt)
Det innebär att den väger runt 230-240 fulltankad :skrämd

Jämnför det med min gamla 750... 166kg torr 195kg fulltankad 141hk orginal
Lr min R1000 168kg torr o 199kg fulltankad 164hk orginal...

Men den e MKT snygg iaf :tummenupp

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Det innebär att den väger runt 230-240 fulltankad :skrämd

Å andra sidan är det säkerligen ändå ett STORT uppryck från min gamla FZR600... Dessutom när pengafrågan styr en hel del verkar den ogay...

Gix 750 från 00 stämmer inte med min studentekonomi. För en SRAD köper jag inte. ALDRIG!

hållundan skrev:
Å andra sidan är det säkerligen ändå ett STORT uppryck från min gamla FZR600... Dessutom när pengafrågan styr en hel del verkar den ogay...

Gix 750 från 00 stämmer inte med min studentekonomi. För en SRAD köper jag inte. ALDRIG!

KÖP då pojkspoling :fatta! NU,GENAST lr OMEDELBART!!!!!

.../Yoshi :hihi

hållundan skrev:

Får man fråga varför? Är det en fix ide', eller har du nån verklig orsak?

DisqoBizkit skrev:
Får man fråga varför? Är det en fix ide', eller har du nån verklig orsak?
Nja, pris, kontra utseende, typ...

Har inte råd med försäkringen samt att jag tycker den är RUSKIGT ful...

Lite lite lite dumt att uttala sig iofs iom att jag inte har kört någon, men ändå :)

hållundan skrev:
Nja, pris, kontra utseende, typ...

Har inte råd med försäkringen samt att jag tycker den är RUSKIGT ful...

Lite lite lite dumt att uttala sig iofs iom att jag inte har kört någon, men ändå :)
Ah, ok!
Jag pratatde med dig för ett tag sen ang. att köpa din hoj, nu blev det ju inte så, utan det blidde SRAD för mig, jag är väldigt nöjd, mend et finns ju alltid värre förstås..
Saken e den att jag förköpte mig väl igentligen, man jag får jobba hårdare helt enkelt för att ha råd att ha den.. (pluggar nu, men går ut till våren..)
Förövrigt så tycker jag den är väldigt cool, jag har en -96, men det är väl tur att alla har olika smak!
Kör försiktigt vad du än köper!

DisqoBizkit skrev:
Ah, ok!
Jag pratatde med dig för ett tag sen ang. att köpa din hoj, nu blev det ju inte så, utan det blidde SRAD för mig, jag är väldigt nöjd, mend et finns ju alltid värre förstås..
Saken e den att jag förköpte mig väl igentligen, man jag får jobba hårdare helt enkelt för att ha råd att ha den.. (pluggar nu, men går ut till våren..)
Förövrigt så tycker jag den är väldigt cool, jag har en -96, men det är väl tur att alla har olika smak!
Kör försiktigt vad du än köper!
Jo för fan, det minns jag allt. Nu blev den en kille från småland som köpte den istället. FAN, måste skicka in papprena... Nåväl, det är gött att du fick dig en hoj tillslut iaf.... Jag har som sagt en hel del studier kvar och vet inte riktigt hur jag ska lösa en ZX7r (eller va det nu blir), men men...

Gött att vi har olika smak, faktiskt...

:yoparty

Back