Ge bort en upplevelse!

Ge bort ett tandemhopp i örebro.
Mycket trevliga personer som sköter hoppningen där. inget krångel eller tjaft, och så är filmningen inte så dyr heller plus att de är duktiga på att redigera.

Ge bort en lektion i ultra light flygning. Har själv provat, det är som att köra hoj i luften skitkul.:tummenupp

Inte enligt det svar jag fick för två månader sen när jag var i kontakt med de som sköter hajarna på Kolmården.

Vi hade ett svensexa-party där för 2 år sedan, polaren fick då hoppa i hajbassängen för att plocka upp ett gäng stenar på botten(i en mycket snygg blommig baddräkt), det var inte enbart vi som var där, utan en miljard kids fick se honom i den utstyrseln. :D
Iofs var hajdoppet en del i det "äventyr" vi hade köpt åt honom. Så man kanske inte enbart kan hoppa i hos hajarna. Eller så har de tagit bort den delen.

Någon som har något bra tips på en häftig upplevelse man kan ge bort till en smått galen kille i 30-årspresent? Har idétorka, det enda jag kan komma på är luftballong, det borde väl vara rätt coolt? :va

Tacksam för svar!

Har inte läst hela tråden (hehe)
men ett fallskärmshopp eller några st borde väl ge en rejäl kick?

Jag röstar på fallskärm, det är en riktigt grym upplevelse som man aldrig glömmer. Fast att ge bort en hel kurs med detsamma är kanske lite överdrivet, börja med ett tandemhopp och filmning.

Gå in på www.skydive.se och läs, om det verkar vara nåt att ha kan du höra av dig till mig om du inte kan få en tid som passar.

Kawakex förslag tycker jag är bäst hittills!
Men jag kan bättre!
Skärmflygning på Åreskutan.
VILL!
Får inte för frugan...

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten