GDS Hall norr om stan?

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
Tjotjim, tänkte höra om någon vet en bra GDS-hall norr om stan(Sumpan) som är vettig? Hittils har jag bara hittat dom som enbart har högtryckstvätt... trots att jag frågat dom i kassan om det finns vanlig vattenslang man kan spola med som genererade svaret "Självklart" vilket visade sig vara inkorrekt. :va

OK Häggvik har väl alltid klassats som en bättre GDS. Om den uppfyller ditt behov vet jag däremot inte.

tack för tipsen... kraven är att kunna tvätta hojjen utan att behöva skita på sig varje gång man skall spola av cykeln då man öppnar högtryckssprutan.

OK Rinkeby ligger ju rätt nära dig:yoparty:D
Nä skämt å sido... OK Helenelund har jag tvättat på de senaste fyra åren och det är alltid lungt där, jag vet inte om det är för att folk inte vet om den (inte direkt en väg man åker om man inte jobbar där eller bor där) eller vad... Men det tar ju typ 1min från Silverdalsavfarten på E4an tills du e där å där får du va hyffsat själv också (8 eller 10 platser har jag för mig varav 4 var nerplockade för renovering sist jag va där i somras)

ЯK;4446721 skrev:
dom har väl bara högtryck? fanns en tapp precis innanför porten men annars såg jag inget.

stämmer men jag brukar tvätta däe och inte blir jag skitig när jag gör det..utom på händerna.
sen finns det hink ovh som man får låna så man får galler golv så man slipper pölen ocg spola av med högtryck sen sämsa och vaxa sen rulla ut på ren asfalt igen.
sorry om jag missade kravet på vanlig slang..
sorry att jah skriver som en kråka med kan bara använda en hand...

ЯK;4446721 skrev:
dom har väl bara högtryck? fanns en tapp precis innanför porten men annars såg jag inget.

OK Helenelund har iaf kran med varmvatten men ingen slang som ligger ute (finns väl risk för stöld kanske?) Men om du frågar personalen borde väl det kunna lösa sig?

Om det inte har ändrat sig det senaste året så kan du köra både högtryck och vanligt hos OKQ8. De är reglerbara så du vrider framtill så ändrar du från högtryck till vanligt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT