GBGs Juniorliga

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Tja.

Vi är ett par st som hänger kvar i våran gamla 125-dels tråd och nu är majoriteteten urvuxna och åker numera tyngre grejer.

dvs vår ädla mellanklass!

Med påskjuts från andra håll (typ cb_tobbe) så startar jag denna tråd.

Här kan vi dra ihop egna samåkningar osv för oss som är lite yngre och inte fullt så erfarna som gubbarna och tanterna i stora samåkningstråden.

Kort och gott en tråd för oss som är från typ 18-25.

Och snälla oldisar där ute, håll all mobbing och andra "roliga" kommentarer borta. Vi är nästa generation. kom ihåg det.

Mark, kan vi få en stickey på denna tråd?

Fiffan vad bra, jag har ett och ett halvt år på mig att hänga i den här tråden :hoppa

Vad är det som säger att vi är sämre (vilket är det man menar med det fina "mindre erfarna") än de andra som kör. Jag kan på rak tass komma på exempel som är sämre än mig (här vill jag belysa att jag själv inte tror mig vara någon Rossi utan en grå och lagom medelmåtta) trots att de är äldre och har haft körkortet längre. Tycker man borde släppa sargen och komma in i matchen lite. Erfarenhet och förmåga att framföra fordon har inget med ålder att göra (jo, lite men inte så mycket som vissa vill påstå).

Så då frågar jag mig, vad är det egentliga syftet med tråden (inget agg mot Linus, utan mer allmänt) och vilka är det som vill att vi ska ha en sådan här?

Last edited:
Slipsknuten runt denna tråd är nu åtdragen. Styr upp den åt rätt håll eller så blir det hänglås.

Frågor eller kommentarer om detta inlägg tas via PM.

Mod. Mark

Jag gillar iaf idén =P. Själv är man "lite" novis och utan nåra hojkompisar som bor kvar i götet så hade det vart gött o haka på nån tur :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien