Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Himla trevliga bilder Josan! Snart kör vi igen!JONQAS skrev:Såååå...
Jag har typ 15-20 bilder till som e något förstora så det gick inte att lägga upp här...
Då det får vänta till jag kommer hem, sitter nämligen på jobbet...
Hoppas bilderna kan sprida glädje hos andra människor än hos mig...!![]()
Hultan skrev:Himla trevliga bilder Josan! Snart kör vi igen!![]()
bagerah skrev:e ju en eldstorm...? eld e inte bara rött...logiskt nog såhär dax i alla fall...
Ja fan det var väl ok kvalisort med tanke på så liten fil?hållundan skrev:Skön rulle. Vuxna pojkar som leker! KUL!
Schysst komprimering. Bra kvalle. Hur komprimerade du? Från ren DV till något annat?
Windows media encoder. Var det den som fanns i någon annan tråd här i vimlet? Ska genast spana in det!Hultan skrev:Ja fan det var väl ok kvalisort med tanke på så liten fil?
Jag komprimerade från en renderad 650mb stor avifil till wmv med windows media encoder, skit smöget!
Lite roligare när man slipper ladda ner i timmar.. Alla har ju inte så bra nerfart..![]()
Japp det var det, tråd angående rendering i bild o filmforumet där finns länk till programmet!hållundan skrev:Windows media encoder. Var det den som fanns i någon annan tråd här i vimlet? Ska genast spana in det!
Jävligt roliga ljudklipp med lejonkungen och mössen som syr!![]()
Vänta bara. More moviemakin' is coming up!!! Så jävla roligt...Hultan skrev:Japp det var det, tråd angående rendering i bild o filmforumet där finns länk till programmet!
Kul att du gillade det! Lite tomt på action igentligen, men vill ju gör lite film endå!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |