GBG Motarder / Åkningar / SMSListan

Coola Ola

Guest
Blir det nåt åka till helgen? Äntligen har jag fått de delar jag behövde för att iaf fulmecka ihop hojen.... Suget finns mao....
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Tjena gubbs. Jag hörde rykten om gasande på götaplatsen nu så ja drar in på studs... om ni vill hänga på så har jag 0733 989 325 som kollas av då och då. hat gött :kocko
 

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Coola Ola skrev:
Blir det nåt åka till helgen? Äntligen har jag fått de delar jag behövde för att iaf fulmecka ihop hojen.... Suget finns mao....

Äntligen?? :)
Jag kör hela dagarna fram till torsdag om du e sugen att ta en tur, om vädret tillåter.
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Getingen skrev:
Äntligen?? :)
Jag kör hela dagarna fram till torsdag om du e sugen att ta en tur, om vädret tillåter.

Har du semester igen nu ditt svin... min börjar på fredag å 4 veckor av sol å hoj framöver... :fatta!
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Börjar min semester så fort jag surfat klart... Nån som ska med på fredagssväng ikväll? :tuttar
 

Busgrabb

Kör hoj, ha skoj !
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K9
Fan...läste detta lite sent....annars hade jag gärna hängt med och gasat :)

Imon kanske det blir nått ?
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Busgrabb skrev:
Fan...läste detta lite sent....annars hade jag gärna hängt med och gasat :)

Imon kanske det blir nått ?
Så fort det blir sol i veckan ska det ut å gasas...
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Nån som är sugen på att bränna runt lite idag? det ska ju tydligen regna resten av veckan så det är väl läge att gasa av sig lite... :fatta!
 

Coola Ola

Guest
Duke Gollum skrev:
Nån som är sugen på att bränna runt lite idag? det ska ju tydligen regna resten av veckan så det är väl läge att gasa av sig lite... :fatta!

Jag skulle kunna tänka mig att ta en sväng. Framförallt om du kan visa ett bra ställe att öva bakslangskörning på :D
 

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Mölndal (Halmstad sommartid)
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Hej. Kommer snart (om två veckor) att flytta upp till gbg-trakten. Finns det någon bra bana i närheten av gbg? Någon som brukar åka bana? Är MYCKET intresserad av att haka på i sådana fall.
 

Triboman

...
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CRF450 SM, CR250R, Polini
henrikkrueger skrev:
Hej. Kommer snart (om två veckor) att flytta upp till gbg-trakten. Finns det någon bra bana i närheten av gbg? Någon som brukar åka bana? Är MYCKET intresserad av att haka på i sådana fall.

Ingen aning... Ställde samma fråga (i denna tråd) men ingen verkade veta något om det (?) (Ska själv flytta till Gbg i slutet av juli) Tidigare vet jag att de körde varje vecka via Kortedala MK's försorg. Enligt deras forum så tycks det som om de håller på och förhandlar om körning på Ale ring. Vore väl f-n om det inte skulle gå att få till träningstider någonstans i Gbg. Särskilt när till och med "hålor" som Umeå och Skellefteå har det. Men det krävs ju att det finns tillräckligt med folk som verkligen VILL köra på bana och inte bara hjula omkring på bakslangen. Men dessa måste också på något sätt visa sitt intresse för att de ska bli något överhuvudtaget. Ex. genom att betala medlemsavgift till Kortedala MK och ligga på dem eller helt enkelt försöka lösa det på egen hand.

Jag SKA i alla fall köra på bana när jag flyttat ner!
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Triboman skrev:
Ingen aning... Ställde samma fråga (i denna tråd) men ingen verkade veta något om det (?) (Ska själv flytta till Gbg i slutet av juli) Tidigare vet jag att de körde varje vecka via Kortedala MK's försorg. Enligt deras forum så tycks det som om de håller på och förhandlar om körning på Ale ring. Vore väl f-n om det inte skulle gå att få till träningstider någonstans i Gbg. Särskilt när till och med "hålor" som Umeå och Skellefteå har det. Men det krävs ju att det finns tillräckligt med folk som verkligen VILL köra på bana och inte bara hjula omkring på bakslangen. Men dessa måste också på något sätt visa sitt intresse för att de ska bli något överhuvudtaget. Ex. genom att betala medlemsavgift till Kortedala MK och ligga på dem eller helt enkelt försöka lösa det på egen hand.

Jag SKA i alla fall köra på bana när jag flyttat ner!
Tyvärr så finns det för tillfället inga banor i närheten som släpper till men man får hålla sig till banliknande körning på gatan...
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Coola Ola skrev:
Jag skulle kunna tänka mig att ta en sväng. Framförallt om du kan visa ett bra ställe att öva bakslangskörning på :D
Synd att ni ej hittade mitt telefon nummer som står 5 inlägg högre upp var ute från 12 till 21.30... ha det
 

Triboman

...
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CRF450 SM, CR250R, Polini
Duke Gollum skrev:
Tyvärr så finns det för tillfället inga banor i närheten som släpper till men man får hålla sig till banliknande körning på gatan...

Det måste lösa sig! F-n de har till och med snart motardkörning i Kiruna...

Känner du till hur läget är med Kortedala MK? Någon koll på många kan tänkas vara intresserade av träningstider? Är man 2-3 st kan det nog vara tungt men är man fler så bör det i alla fall möjligheter att utöva lite påtryckningar...
 

Haaga

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 SCSM
Jag har tjötat en hel del på Kortedala MK den senaste veckan.
Har fått olika svar beroende på vem som svarat.
Men det positivaste svaret var att dom håller på och förhandlar
med Ale ring, kan bli klart denna månad.

/Harry
 

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
2016 Yamaha MT-07
buller, slitningar på asfalten, missbrukat förtroende (några moppefuckos som va tvugna att köra på banan vid kontorstid, vad jag hört)och hyrcart verksamhet som inte riktigt drar jämnt är väl bara några av problemen/förhinder dom stött på.

Hade ju varit kul om det lyckades med Ale ring, riktigt rolig bana.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top