GBG Motard 2010 (Pimpstar/ZarrellStunting)

Säger som tidigare, riktigt fin film mannen!:yoparty Även om jag bara är med i kanske 2 sek, och bara rösten när Zazza vurpar "Nu kommer knäskra..Fan jävlar!":D
Kan du inte berätta för de "oinvigda" hur många timmar du suttit framför datorn för att producera denna rullen :rolleyes: Knappt så man sett dig senaste månaden :gnissla:tummenupp

He he, ska försöka få ihop en ren stuntfilm också annars kanske det blir lite vinterfilm om jag får tag på crossfälgar och dubbdäck :) sladda snö med slicks fick jag tillräckligt av förra året :hihi

Löser du dubbat så kan du ju köra stunt på Skär-sjön i vinter!:yoparty

Säger som tidigare, riktigt fin film mannen!:yoparty Även om jag bara är med i kanske 2 sek, och bara rösten när Zazza vurpar "Nu kommer knäskra..Fan jävlar!":D
Kan du inte berätta för de "oinvigda" hur många timmar du suttit framför datorn för att producera denna rullen :rolleyes: Knappt så man sett dig senaste månaden :gnissla:tummenupp

Löser du dubbat så kan du ju köra stunt på Skär-sjön i vinter!:yoparty
Håll fingret borta från "stop"/"av"-knappen nästa gång så hade du varit med mer :D
Ja, inför nästa film byter jag fan redigeringsprogram, kul att just material från GoPro-kameror (som jag hade mest av) hänger sig i programmet så det knappt går att rendera :mad:. 30% av tiden gick till seriös normal redigering och resterande 70% bara åt att lösa problem, inställningar, rendera om etc. :argpådato

Brödback är det ju vanligt att chalmeristerna åker nerför Olgas trappor, men motorcykel har jag då inte hört talas om innan ;)
Ha ha ja Chalmers visade sig vara ganska kul område att köra runt inom :hihi.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti