Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Coolt!
När jag försöker åka långsamt på slangen så vinglar alltid hojjen i sidled, vad gör man för fel då?
Nice!![]()
Så som det ser ut känns det för mig när jag gör wheelies, skillnaden är att jag har kanske 20% vinkel![]()
Snyggt,,
Malmö_motard gjorde försök med en ER6 idag... plasten va ivägen...
Det är då du gör rätt...

Vill inte vara den som är den...men bara för att plasten/plåten tar i så är det väl inte en 12:a![]()
Trodde hjulaxlarna skulle vara lodräta![]()
Ställde upp hojjen innan och med tanke på förarens vikt och allt sånt där så är det nog ungefär så nära en 12a man kan komma? eller har du en annan åsikt eller egen video som visar en 12a?
12 är det när du kan ställa hojen på bakhjulet emot en rak vägg och båda hjulen slår i samtidigt. Det du gör på filmen är ungefär den vinkeln jag har när jag åker på balanspunkten.
Ställde upp hojjen innan och med tanke på förarens vikt och allt sånt där så är det nog ungefär så nära en 12a man kan komma? eller har du en annan åsikt eller egen video som visar en 12a?
12 är det när du kan ställa hojen på bakhjulet emot en rak vägg och båda hjulen slår i samtidigt. Det du gör på filmen är ungefär den vinkeln jag har när jag åker på balanspunkten.
Det där är väl inte så svårt.
Skrapa regplåt är vardagsmat för lilla Gulan o Yoshi.
Att komma till 12 är planen!!![]()
men du har ju längre bakskärm än vi har på husabergarna...
såg bra ut, såg att du körde i Arendal också! Tack vare er SM killar får man inte köra där längre!
Inte längre iaf...
Igår 12:a jag på "riktigt" då jag skrapade i allt ner till blinkersen (tyvärr kostar ny baklampa 1000![]()
Men miss vims e bara glad endå (hennes hoj ju)
Vet inte om ngn har bild efter jag skrapade sönder allt o lite till, men denna bild är en stund innan...
(från Barkaby igår)
.../Yoshi
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |