xrv750
Medlem
Hej,
Köpte mig en GB350S igår, tänker att det blir en gubbhoj att äga tills tofflorna ska ställas in.
Borde väl t.o.m finnas parkering på "långtidsboende" för en sån liten MC
Jag gillar den och den kommer funka bra, toppen ekonomi och då jag är gasglad över min förmåga är den låga effekten livsbesparande - men för att bli "perfekt" så skulle jag vilja ha den lite större i geometrin om det går - inte nödvändig men om det går.
Kan detta vara något:
sänkta fotpinnar
Som sagt jag tycker den fungerar toppen men något större för mina 187 hade var ännu bättre - speciellt sånt som går att ta bort när kroppen skrumpnar 70+
Tips och/eller förslag på de tre punkter ovan?
Köpte mig en GB350S igår, tänker att det blir en gubbhoj att äga tills tofflorna ska ställas in.
Borde väl t.o.m finnas parkering på "långtidsboende" för en sån liten MC
Jag gillar den och den kommer funka bra, toppen ekonomi och då jag är gasglad över min förmåga är den låga effekten livsbesparande - men för att bli "perfekt" så skulle jag vilja ha den lite större i geometrin om det går - inte nödvändig men om det går.
Kan detta vara något:
- Något längre bakre fjädrar/dämpare, kunde passa mig högre vikt oxå
- Raisers för att få upp/bort styret någon centimeter
- Lägre fotpinnar - finns till vissa MC men hur påverkar det växel/broms?
sänkta fotpinnar
Som sagt jag tycker den fungerar toppen men något större för mina 187 hade var ännu bättre - speciellt sånt som går att ta bort när kroppen skrumpnar 70+
Tips och/eller förslag på de tre punkter ovan?