Mr K
I win, you loose!
Man e väl VIKING! heheHallden2004 skrev:TOSINGAR! Har ni fått känseln tillbaka i fingrarna eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man e väl VIKING! heheHallden2004 skrev:TOSINGAR! Har ni fått känseln tillbaka i fingrarna eller?
Mr K skrev:Man e väl VIKING! hehe
Äh, det var inte kallt, fast nästa gång ska jag nog ta på mig en T- shirt under stället så att svetten sugs upp. Man blev ju så fuktig i värmen...Hallden2004 skrev:TOSINGAR! Har ni fått känseln tillbaka i fingrarna eller?
Maverick_ou812 skrev:Äh, det var inte kallt, fast nästa gång ska jag nog ta på mig en T- shirt under stället så att svetten sugs upp. Man blev ju så fuktig i värmen...![]()
Hallden2004 skrev:Haha, du får tre alternativ, du måste välja ett.
1. Du ljuger
2. Du är en robot
3. Du är en V-gurra
4. Du är ett istroll
Du måste välja ett alternativ![]()
Maverick_ou812 skrev:@ TouchMan65
Hoppas du har gott om tid....![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68429&highlight=Oscar
Ähhhh... jag har hört att du hellre stannar inomhus för att pilla på minin o dricka saft och äta bulle. Är det inte så? Va, va, va?Rogerr skrev:Jag väntar mer än gärna några grader till.
Vafalls han sa att han bara skulle ut på ett ärende, nu blir det löneavdragMaverick_ou812 skrev:!
Mr K hade t.o.m. fåttfrån sin chef, han tyckte bara det var kul att Mr K skulle ut o wheela!
Hur ska det gå till?GSXR1100R skrev:Vafalls han sa att han bara skulle ut på ett ärende, nu blir det löneavdrag![]()
TERMOMETER?? - värsta färddatorn - luktar RT - Rogerr, Corben - har ni kvar klubben??Maverick_ou812 skrev:Så här varmt och skönt var det och så lång blev rundan.
Äh... man är bara "välutrustad"Robz skrev:TERMOMETER?? - värsta färddatorn - luktar RT - Rogerr, Corben - har ni kvar klubben??![]()
Robz skrev:TERMOMETER?? - värsta färddatorn - luktar RT - Rogerr, Corben - har ni kvar klubben??![]()
Skall besiktiga i morgon - snacket går om snöstorm....![]()
Cat skrev:Jag har hört att "Vägen till en lyckad Minimoto går via mannens mage..."ehhh...eller hur var det nu?
![]()
Jaja, minin är ihop igen och tacosen smakade bra!![]()
Tack Rogerr för all trix & fix!![]()
lite jobbigare hade det blivit idag .... cyklade och lämnade sonen i morse och bara det var svårt ......Maverick_ou812 skrev:Mr K... Vilken jävla tur att vi körde igår... Idag hade man inte varit kaxig.![]()
Robz skrev:TERMOMETER?? - värsta färddatorn - luktar RT - Rogerr, Corben - har ni kvar klubben??![]()
Skall besiktiga i morgon - snacket går om snöstorm....![]()
Äh, jag har väl fortfarande en gathoj.Rogerr skrev:Icke på en RT hoj no,no. Radical Touring har som självupplösts sedan Corben slog i skallen och går omkring o tror att han har blivit en Radical Räser.![]()
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning