gazza 1230

Zenit skrev:
himma från jobbet nu (ja man har sånt med men inte när de går o köra hoj ;P ) tackar för trevlig runda o att ni hämnta upp mig efter skolan så man kom ut idag så jädra gött omän lite småkallt ännu men de går iaf :hihi låter gött som bara den o prel. ta en runda nästa vecka med då kan jag se om jag hittar de vägarna jag hitta när jag lekte mave :tungan

seså alla som inte vat ute såna dagar som idag finns inga ursäkter (skaffa bättre jobb tider :D) så ut o gör iordning älsklingen för en tur mycke snart :tummenupp

BTW: mave hur går de nu för Isabelle du glömmer väll inte henne?
Nej, nej, nej!! Inte glömmer man sin första kärlek heller! Hon kommer att få det hon vill ha, jag lovar!

Gött att höra att du inte riktigt vet var du var och "ska se om jag hittar vägarna." Ett gott tecken på utveckling det där. :D

Maverick_ou812 skrev:
He he he.... nu får ni ta o lära er en sak... "Finns det inte bilder så har det inte hänt"

Slutmålet var Skanörs hamn för er då Falsterbo, så vitt jag vet som f.d. Skanörsbo, inte har någon hamn (två golfbanor däremot) :näsblod
. :D

Förstår du nu varför jag helgardera på din förra bildfråga????
Ni vet ju inte själva, : ni som är söder ifrån :lol
Men man ska ju va lite vilse :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
He he he.... nu får ni ta o lära er en sak... "Finns det inte bilder så har det inte hänt"

Slutmålet var Skanörs hamn för er då Falsterbo, så vitt jag vet som f.d. Skanörsbo, inte har någon hamn (två golfbanor däremot) :näsblod
Nice runda BTW men skippa så mycket E6, det finns massor av kringelikrokvägar i trakten som är bra mycket trevligare. Ut o kör lite vilse så ska ni få se. :tummenupp

Själv kom jag iväg något senare än er. Träffade på tre hojåkare vid Oxiegrillen, en CBR900 och en silvrig Trajja tror jag det var jag såg, innan jag drog in mot stan.

Då jag enligt dom flesta köpt en hoj som inte duger till annat är posering vid grillmojjen så kommer jag att ägna mig åt sånt så länge jag inte har någon bana att köra på.

Här kommer alltså en liten bildfråga igen. :D
Alright! Skanörs hamn! :huvet

Maverick_ou812 skrev:
Gött att höra att du inte riktigt vet var du var och "ska se om jag hittar vägarna." Ett gott tecken på utveckling det där. :D

hehe ahmm tack tror jag :) :D

nån som e sugen på att köra idag med?

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back