Gaypoll - Gulsvart/Blåvit

Gulsvart eller blåvit?

• Antal röstningar
    0
Hmmmmm

Blå/vit är inte Blåvitt...... Det är Konsum......eller Leksand...Brrrrr...

Skall man ha en hoj som är idrottsrelaterad skall den ju vara Röd/vit/grön.

Den gula är fräckare......

Du vet nog var jag står i den här frågan! :)

Jag var faktiskt och kikade på en röd/svart/gul när jag skulle hugga tag i en sugga. Den var dock INGET jämfört med den blå/vita hojen.

Gooooosh! :)

Mark skrev:
Du vet nog var jag står i den här frågan! :)

Jag var faktiskt och kikade på en röd/svart/gul när jag skulle hugga tag i en sugga. Den var dock INGET jämfört med den blå/vita hojen.

Gooooosh! :)

Den stora frågan är ju vilken som är snabbast? den rödsvarta du kollade på eller din blå vita :tungan :tungan :tungan :tungan :tungan :tungan :tungan

Ähhh... sluta nu... färgen spelar väl ingen roll? Du kommer vänja dig å tycka att den färgen du valde va den snyggaste till slut när du har haft den ett tag...
Jag har alltid viljat ha en blå R1:a men istället har jag haft 2 röda R1:or... :va
Men å andra sidan så tycker jag numera den röda är snyggare än den blåa...

Hur som helst så tycker jag det gula e asmycket coolare! Så den hade jag lätt valt, trotts att vitt e race... :tungan

Ärligt talat, tjöp nu för fan, vem i hevete bryr sig om du kommer på en gul/svart eller blå/vitt.

Har du samma problem när du ska tjöpa kalsonger? Y front eller inte :fyllisar

Vad fan! Blåvitt så klart! Gulsvart är ju... De där... Gnagarpatrasket från Fjollträsk, vad de nu heter... Och IF Ellos. Usch.

JONQAS skrev:
Ähhh... sluta nu... färgen spelar väl ingen roll? Du kommer vänja dig å tycka att den färgen du valde va den snyggaste till slut när du har haft den ett tag...
Jag har alltid viljat ha en blå R1:a men istället har jag haft 2 röda R1:or... :va
Men å andra sidan så tycker jag numera den röda är snyggare än den blåa...

Hur som helst så tycker jag det gula e asmycket coolare! Så den hade jag lätt valt, trotts att vitt e race... :tungan
Äh, lägger jag ~60 lök på en hoj vill jag helst vara nöjd med färgvalet. Hittills har jag endast köpt med plånkan och det som erbjudits, nu känner jag att jag har lite mer valmöjligheter...

Men men, som jag skrev i första inlägget, jag skiter ju i vad ni tycker, jag gillar ju den blåvita bäst. Ville bara veta lite generellt bland nötterna här inne. ;)

leffe6 skrev:
Ärligt talat, tjöp nu för fan, vem i hevete bryr sig om du kommer på en gul/svart eller blå/vitt.

Har du samma problem när du ska tjöpa kalsonger? Y front eller inte :fyllisar
Nä, det skiter nog de flesta i. Men ändå :)

Jag har jävligt stora problem när jag ska tjöpa kalsonger, du skulle bara veta. ;)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti