Gaypimp my ride...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja så var det då äntligen dags.

Har längtat oerhört länge efter mina klibbor och nu är de äntligen på plats. Alla mina hojar har varit gayfärgade, denna får inte vara sämre.

Håll till godo!

Tack till Rasorblade och hans Crew för klibborna! :tummenupp

Last edited:
750 ALLA är ghey..
antingen 600 = jag är inte man nog för en liter, men ja kan gasa!

Eller en 1000= ja kör literhoj :yoparty ja ä koolare än alla er :D

750 är typ.. jag är osäker i mig själv o jag brukar sminka mig o ta på mig flickstrumpor..

Rock ´n Robin skrev:
2388750 750 ALLA är ghey..

750 är typ.. jag är osäker i mig själv o jag brukar sminka mig o ta på mig flickstrumpor..
Denna osäkerhet som genomsyrar sitt inlägg påminner om någon som har svårt att visa vem man egentligen är, du provocerar för att få se vad som accepteras. Du söker en tillhörighet bland majoriteten som kör 600 och 1000 för att sedan peka ut en minoritet. En minoritet du egentligen tillhör. Du använder dig av de olika kubikerna på motorcyklar som symboler för kvinnor, män och homosexuella..

Om vi läser mellan raderna i ditt inlägg förstår vi vem du är och vad du är ute efter.
Rock ´n Robin skrev:
2388750är ghey ... jag är inte man nog ... jag är osäker i mig själv ... sminka mig o ta på mig ...
Hoppas du inte lider alltför mycket, det löser sig nog för dig grabben!

SISU skrev:
2388820 Denna osäkerhet som genomsyrar sitt inlägg påminner om någon som har svårt att visa vem man egentligen är, du provocerar för att få se vad som accepteras. Du söker en tillhörighet bland majoriteten som kör 600 och 1000 för att sedan peka ut en minoritet. En minoritet du egentligen tillhör. Du använder dig av de olika kubikerna på motorcyklar som symboler för kvinnor, män och homosexuella..

Om vi läser mellan raderna i ditt inlägg förstår vi vem du är och vad du är ute efter. Hoppas du inte lider alltför mycket, det löser sig nog för dig grabben!
Haha, den där kisen har inte ens en egen moppe. Inget att bry sig om med andra ord :)

SISU skrev:
2388820 Denna osäkerhet som genomsyrar sitt inlägg påminner om någon som har svårt att visa vem man egentligen är, du provocerar för att få se vad som accepteras. Du söker en tillhörighet bland majoriteten som kör 600 och 1000 för att sedan peka ut en minoritet. En minoritet du egentligen tillhör. Du använder dig av de olika kubikerna på motorcyklar som symboler för kvinnor, män och homosexuella..

Om vi läser mellan raderna i ditt inlägg förstår vi vem du är och vad du är ute efter. Hoppas du inte lider alltför mycket, det löser sig nog för dig grabben!

fy fan va total ägd ja ä.. tuché.. Edit så visar ditt inlägg att du tog åt dig o va tvungen att försvara din manlighet.. ja som är säker i min är man nog att struta i omogna inlägg som dina :D

HanneZ skrev:
2388824 Haha, den där kisen har inte ens en egen moppe. Inget att bry sig om med andra ord :)

Nej ja har ingen moppe.

Last edited:
HanneZ skrev:
2388824 Haha, den där kisen har inte ens en egen moppe. Inget att bry sig om med andra ord :)
Men han utger sig för att vara en 19 årig adrenalinpundare med en Ärr secksa.. klart han har hoj.. :va

SISU skrev:
2388829 Men han utger sig för att vara en 19 årig adrenalinpundare med en Ärr secksa.. klart han har hoj.. :va
Nej, om jag inte fattat saken fel så är det RF_Racing. Han har knappt pubishår.

Rock ´n Robin skrev:
2388827 fy fan va total ägd ja ä.. tuché.. Edit så visar ditt inlägg att du tog åt dig o va tvungen att försvara din manlighet.. ja som är säker i min är man nog att struta i omogna inlägg som dina :D

Nej ja har ingen moppe.
Försvarar inte något, försöker bara hjälpa dig grabben! Vi tror på dig, va dig själv!

SISU skrev:
2388829 Men han utger sig för att vara en 19 årig adrenalinpundare med en Ärr secksa.. klart han har hoj.. :va

:) Osäker du är..

HanneZ skrev:
2388831 Nej, om jag inte fattat saken fel så är det RF_Racing. Han har knappt pubishår.

aah o nee

SISU skrev:
2388833 Försvarar inte något, försöker bara hjälpa dig grabben! Vi tror på dig, va dig själv!

så är det! hur går din 750 då? :)

Last edited:
Rock ´n Robin skrev:
2388750 750 ALLA är ghey..

Du har verkligen fått allt om bakfoten. Ju större hoj, desto större problem med sin manlighet.

hållundan skrev:
2388060 Ja så var det då äntligen dags.

Har längtat oerhört länge efter mina klibbor och nu är de äntligen på plats. Alla mina hojar har varit gayfärgade, denna får inte vara sämre.

Håll till godo!

*fniss* ett chey-klistermärke :tungan

hållundan skrev:
2388060 Ja så var det då äntligen dags.

Håll till godo!

ghaü :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...