GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
SVooSh skrev:
2519023 Skön inställning du har! Om jag vågar ska jag citera dig om min dam drabbas av plötslig huvudvärk:tummenupp

Lite sent skrivet men det är sant, brudar ställer inte upp tillräcklingt men mest höra jag faktiskt att killarna gnäller :va Det är något fel på denna värld allså :D

jente skrev:
2610233 Lite sent skrivet men det är sant, brudar ställer inte upp tillräcklingt men mest höra jag faktiskt att killarna gnäller :va Det är något fel på denna värld allså :D
söt.... how much ?

Jörgen Karlsson skrev:
2520421 Pattan är kul!
"Jag måste vara jäkligt ful"? Jäkligt full måste du väl menat? ;) Du måste ju se hystobra ut. På mig raggar ingen =(

/J

Jepp...jäkligt full var det nog...:tungan
Njae...den enda som raggar på en nuförtiden är nog Kapten Blåskägg...han verkar ju omåttligt sugen på stock...:va :D

DFMSWEDEN skrev:
2629446 Det verkar finnas många :arsele petare här.......:D

Och det verkar bestämt som en hel del av SH´s Medlemmar tycker det är rätt spännande Å Hänga i "Klubban i Baken" :rofl Tråden!

:yoparty

:TeasmodeON
Gaydith: VAd jag har hört så kör bögar som kärringar! Stämmer det?

Last edited:
Dominator-Rocks skrev:
2629536 Och det verkar bestämt som en hel del av SH´s Medlemmar tycker det är rätt spännande Å Hänga i "Klubban i Baken" :rofl Tråden!

:yoparty

:TeasmodeON
Gaydith: VAd jag har hört så kör bögar som kärringar! Stämmer det?

Ja för sjutton......Nyfiken på dessa :arsele petare.....MEN inte såååå nyfiken...:D :D

DFMSWEDEN skrev:
2629547 Ja för sjutton......Nyfiken på dessa :arsele petare.....MEN inte såååå nyfiken...:D :D

Hänger i "snoppen i baken" tråden och är Restless & Wild :va Hmm

You R SMOKED :rofl

Last edited:
Zlide skrev:
2629113

Jepp...jäkligt full var det nog...:tungan
Njae...den enda som raggar på en nuförtiden är nog Kapten Blåskägg...han verkar ju omåttligt sugen på stock...:va :D

Det är 40-årskrisen du vet. Han ska prova allt han inte gjort förut nu: civilt jobb, killsex, sporthoj... :D

Kapten Blåskägg skrev:
2629631 :D H-e, du kom på mig :D
Satan, dig bringar man inte ur balans så lätt! :D
Jag blir orolig. Jag fyller 40 i sommar, vad kommer hända :va Tänk om jag kommer ut som straight, skaffar sporthoj och lämnar krigarbåtarna?:gnissla

Jörgen Karlsson skrev:
2629638 Satan, dig bringar man inte ur balans så lätt! :D
Jag blir orolig. Jag fyller 40 i sommar, vad kommer hända :va Tänk om jag kommer ut som straight, skaffar sporthoj och lämnar krigarbåtarna?:gnissla

Tror inte du behöver vara orolig....JAG är som jag va före 40...(Tror jag):va

Valrog skrev:
2629641 Tror inte du behöver vara orolig....JAG är som jag va före 40...(Tror jag):va

Ja du och Kapten har verkligen leksinnet kvar!:yoparty Jag blev genast lugnare! :D

Valrog skrev:
2629647 Ja va faaan man är ju inte äldre än man gör sig va..Eller hur...

Precis! :tummenupp

Jag ska odla devisen
Fullt spjäll -> Inga mjäll! :yoparty
Längtar till ännu en mjällfri roslagsrepa i din grupp nästa sommar!

Jörgen Karlsson skrev:
2629649 Precis! :tummenupp

Jag ska odla devisen
Fullt spjäll -> Inga mjäll! :yoparty
Längtar till ännu en mjällfri roslagsrepa i din grupp nästa sommar!

Ja längta till nästa sommar är du ju inte ensam om direkt....MEN tills dess kanske vi ska ta en tivolirepa...elller två....Snacka lite stekningar och diverse..:D :D

Valrog skrev:
2629663 Ja längta till nästa sommar är du ju inte ensam om direkt....MEN tills dess kanske vi ska ta en tivolirepa...elller två....Snacka lite stekningar och diverse..:D :D

Varför vänta till nästa sommar? Var ut i ett par timmar nu på dan och det var supernice! Kanske lite kallt runt halsen men det var det värt.... :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti