GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
För övrigt är skönan om "Gotlands bögpluton" en skröna jämförbar med råttan i pizzan...
Gaaaahhhh, Gotlands Bögpluton :rofl Det var det roligaste homofobskämtet jag hört sedan Glenn Killing.

Jag skrattar gott åt homofobi och andra fördomar. Det var ju det som var kärnan i Killinggängets humor, driften med fördomar och stereotyper. I takt med att åren går och man blir äldre upptäcker jag till min stora förvåning och besvikelse att bekanta som jag tidigare uppfattat som fördomsfria inte längre är det. Ingen regel utan undantag, ett fåtal blir befriade från fördomar men majoriteten av de som förändras gör det till det sämre, d v s de blir fördomsfulla och egocentriska. "Jag är bättre än andra, jag har rätt, andra har fel". av det drar jag slutsatsen att fördomar är lika med kulturell monogami. Man måste vilja och våga röra sig utanför ens egna lilla universum och acceptera att det finns andra sätt att leva på som varken är bättre eller sämre än det man själv valt. *Kram*

Last edited:
Jag gillar bögar. Mindre konkurens om brudarna :-P

vad är egentligen grejen ! inte fan yrrar jag i tid och otid om att jag är straight... vad är det för behov man har som gay att behöva tjata om det ständigt... ha fan en parad om det också.. vad är grejen med det ?
var gay för fan om ni gillar det så.. men sluta fan tjata om det överallt.. så kanske ni får leva mer i fred, har den tanken någon gång slagit till ?

vad är egentligen grejen ! inte fan yrrar jag i tid och otid om att jag är straight... vad är det för behov man har som gay att behöva tjata om det ständigt... ha fan en parad om det också.. vad är grejen med det ?
var gay för fan om ni gillar det så.. men sluta fan tjata om det överallt.. så kanske ni får leva mer i fred, har den tanken någon gång slagit till ?

Kunde inte sagt det bättre själv. :tummenupp

Så valde du ju i och för sig själv att gå in i tråden och läsa, så lite spännande var det nog.

Om du läser igenom tråden, så kommer du att se att straighta skrivit mångdubbelt fler inlägg än homobögofilerna.
Grundämnet var uttömt efter ett tiotal inlägg.
Tråden har varit kvar som ett forum för oss med fiskluktande penis att fråga de med fekaliedoftande genitalier om saker inom gaykulturen.
De flesta homosexuella på forumet (liksom i övriga världen) verkar dock ganska trötta på pridefestivaler och fjollerier.

Egentligen är jag lika intresserad av frågan som av hur din partner ser ut, eller vad ni gör i sängen.
Men att driva med personer med andra preferenser är ett av mina nöjen.
Homofobi är ghej.

Om man är homo så är det bara bra om man kan få vara det öppet utan att folk kastar skit på den.
Det stör inte mig, det är deras ensak inte min.

Tycker det är kul att tråden finns och modigt av dem som kliver ur.

Ni som är emot gayparader kanske kan köra en straightparad.

north-korean-army-babes.jpg

Egentligen är jag lika intresserad av frågan som av hur din partner ser ut, eller vad ni gör i sängen.
.

Tror du tycker det är liiiite spännande :arsele

Last edited:
Vafan, lever den här tråden fortfarande?
Jag har ju både lämnat SH och kommit tillbaka....hahahaha!
Nä ni, att vara gay är så 80-tal, kör ni Katana också eller?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back