GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag såg 26 sekunder på den filmen sen stängde jag av. Skulle jag inte gjort det? Är den bra?

Kan hålla med om att introt inte är det bästa rent visuellt. Men tänk på att det är en Tim Burton-film och han har alltid en ordentlig introduktion till sina filmer.

Det finurliga med just Sweeney Todd är att det "äckliga" med blodet kommer när man minst anar det... :yoparty

Hakade på en bryd till patte förra helgen, 2-3 sh'are kom fram å hälsa på mig, ge er tillkänna i tråden :D

Jag kommer aldrig ge mig tillkänna pga läggning, "men en av du" - var wtf transa, så de e bara hojta till här å joina de andra...

Jag måste också därmed påpeka min heterosexualitet för att klargöra saker å ting...

:huvet

Försök inte komma undan - för mig betydde det mycket mera - presentera mig för släkten och far och säg som det är annars släpper jag filmen på youtube - Direkct

Singel visserligen, men inte gay...

Vem är det för övrigt som sitter och tränar på läsk burkar :7peta
p5120396vh2.gif

Ha, ha...fanns det ingen Red Bull?

Måste kolla i kylen om det finns några kvar efter Dubai-Shakira beach partyt igår:banana :tuttar :fyllisar , :arsele var tvungen att ta ett par när jag började vakna till liv igen vid lunchtid, mot baksmällan alltså, he, he...

Bara måste träffa dom där cheyerna nån gång... :D

Hörredu. Det verkar inte vara nåt drag på folket här ikväll. Är dom på Lino allihop tror du?

Bara måste träffa dom där cheyerna nån gång... :D

Hörredu. Det verkar inte vara nåt drag på folket här ikväll. Är dom på Lino allihop tror du?

Hos Limez kanske?:va

Lino? länge sen det hände något intressant där. London har mycket coolare klubbar.

Har du ändrat titel nu igen?, varför tog du inte mitt passande förslag med tanke på ditt skinnställ som brakat ihop: "skinnställshaveri":D

Hos Limez kanske?:va

Lino? länge sen det hände något intressant där. London har mycket coolare klubbar.

Har du ändrat titel nu igen?, varför tog du inte mitt passande förslag med tanke på ditt skinnställ som brakat ihop: "skinnställshaveri":D

Ja men bjud gubben och mig till London och bevisa det då... :D

FYI så har det "brakat igen" nu. Dvs fixats till. Fodret är hopsytt och lädret fått rejält med smörj. Fast jag vet att vissa vill ha det på andra sätt... :tummenupp

Ja men bjud gubben och mig till London och bevisa det då... :D

FYI så har det "brakat igen" nu. Dvs fixats till. Fodret är hopsytt och lädret fått rejält med smörj. Fast jag vet att vissa vill ha det på andra sätt... :tummenupp

Du kan få bevis genom att ringa mina polare i London och de berättar alla partyincidenter:D

You bet att jag föredrar få mitt skinnställ insmord på ett mer spännande sätt:tungan

Du kan få bevis genom att ringa mina polare i London och de berättar alla partyincidenter:D

You bet att jag föredrar få mitt skinnställ insmord på ett mer spännande sätt:tungan

Har du vaknat nu? Snälla nån... :D

"Hello? Is this mr X? Hi. My name is Sweeney Todd and I'm looking for the friends of Mnrider. Huh? He don´t? Okey, thank you."

Hahahahahahaha! I guess my :arsele is yours now? :confused: :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...