Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om alla killar i världen.. (räcker ju iofs med mitt län) skulle vara ghey, å alla tjejer bisexuella. Då skulle jag vara jättelycklig
![]()
Så jag tycker alla smygbögar där ute ska ta å visa sina rätta färger så det blir fler cheyer till mig!!![]()
Hmm.. okey, så du vill att tjejerna ska va bisexuella åtminstone så de kan ta varandra istället för en slusk som dig, snällt de iaf![]()
Om alla killar i världen.. (räcker ju iofs med mitt län) skulle vara ghey, å alla tjejer bisexuella. Då skulle jag vara jättelycklig
![]()
Så jag tycker alla smygbögar där ute ska ta å visa sina rätta färger så det blir fler cheyer till mig!!![]()
gör om gör rätt, starta en tråd med öppen poll![]()
Tänkom, tänk rätt.Underbar!!
Njä. Det finns många hojvänner därute i landet som inte vill skylta med vem man är. Speciellt i mindre orter har jag märkt.
Den enda poll jag kan tänka mig är "Är AndreasNo gay? Ja eller njet..."![]()
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning?
Vet inte, men trodde att den tiden var förbi
Jag tror fortfarande att man kan bli särbehandlad p.g.a sin läggning, kanske inte så att man blir offentligt hånad och bespottad, men man kanske inte blir inbjuden till bastukvällarna på jobbet?
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning? Vet inte, men trodde att den tiden var förbi.
Jag tror fortfarande att man kan bli särbehandlad p.g.a sin läggning, kanske inte så att man blir offentligt hånad och bespottad, men man kanske inte blir inbjuden till bastukvällarna på jobbet?
Jag vet ju bara hur det är som hetrosexuell hunk att behöva byta om i närheten av hetrosexuella tjejer, dom ska ju direkt fram och klösa och känna på mig... (det händer nästan varje natt i mina drömmar)
Jag har då aldrig märkt av någon särbehandling... Vare sig offentligt eller i skymundan.
Lite nyfiken, hur har era polare reagerat när ni kommit ur garderoben, eller ni kanske alldrig vilat däri?
Lite nyfiken, hur har era polare reagerat när ni kommit ur garderoben, eller ni kanske alldrig vilat däri?
Sweet..Ingen trodde på mig förren jag visade upp min dåvarande pojkvän... Och när det väl skönk in hos dem grät hälften och kramade om mig och resten skrattade och kramade om mig....
I garderoben var jag i ca 4 timmar.... När jag fattade att jag var felkopplad så talade jag om det direkt för en polare...
I garderoben var jag i ca 4 timmar.... När jag fattade att jag var felkopplad så talade jag om det direkt för en polare...
Hur fan kommer man fram till det, och på fyra timmar!
Jag gillar låten "Im Nin' Alu" med sångerskan Ofra Haza som kom 2:a i schlagerfestivalen 88, ligger jag i riskzonen för att vakna upp och vilja köpa mig en liten dvärghund och bli frisör?![]()
Sthlmsbesök
Hur fan kommer man fram till det, och på fyra timmar!
Jag gillar låten "Im Nin' Alu" med sångerskan Ofra Haza som kom 2:a i schlagerfestivalen 88, ligger jag i riskzonen för att vakna upp och vilja köpa mig en liten dvärghund och bli frisör?![]()
Burre gjorde ju norrländsk succe på Donken i somras när han var på Sthlmsbesök med gixxern. Efter dagens rundvisning av bla Lundastuntarna så avslutade vi på Donken när det plötslig ljöd av kultig truckermusik från det parkerade hojhavet. När jag kom fram till folksamlingen såg jag Burre i mitten, han hade startat upp sin i kutsen inbyggda stereo!![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden