GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
brukar du hänga där? kolla om du ser en blyg men villig AndreasNo i ett hörn, ngt generad och tittandes ned i golvet.. :hihi

Fan va du ska va på hela tiden, erkänn nångång att du vill ha mig :D

har länge funderat på när Andreas ska komma ur garderoben å erskänna att han faktiskt vill ha en å annan salmiakbalk eller vaniljstång..

Du hoppas varje dag va så du kan lägga in en stöt?.. men neru de kommer inte hända...

Last edited:
Fan va du ska va på hela tiden, erkänn nångång att du vill ha mig :D

Frågan är väl egentligen hur du kan ha sån koll på just den här tråden??? :D

brukar du hänga där? kolla om du ser en blyg men villig AndreasNo i ett hörn, ngt generad och tittandes ned i golvet.. :hihi

Var där i lördags men vet ju inte hur vår käre AndreasNo ser ut så det vet jag inte. Kanske var det han som stönade så högt inne i bakrummet där alla leksakerna finns? :rofl

Last edited:
Frågan är väl egentligen hur du kan ha sån koll på just den här tråden??? :D

Var där i lördags men vet ju inte hur vår käre AndreasNo ser ut så det vet jag inte. Kanske var det han som stönade så högt inne i bakrummet där alla leksakerna finns? :rofl

så det finns sånt där också :gnissla riktigt hardcore ställe med typ andreasNo bareback där mm mao :hihi

gay? nä de är Racing tydligen ;).

Ibland undrar jag om det inte är dags för några racingförare att komma ut ur garderoben. Dom ser så förbaskat lyckliga ut när dom sitter där på sina hojar i svarta tighta skinnställ. :D

Snart är det dags att pysa till jobbet i, ja just det, tight skinnställ. :rofl

Men ändå ska "alla" ha så tight skinnställ som möjligt. Är inte det lite bögigt? :va

Är det?

Jag trodde det var en säkerhetsaspekt.

Sen må folk tända på tajt läder osv...
Det finns ju kvinnor som tänder på murar :rolleyes:
Så varför inte läder...

AndreasNo sa att han skulle haxa min msn, för han va ute efter den här bilden - att lägga in i gaytråden (vet inte om han e så bra hacker..), men jag gör det själv, så ere klart. Så slipper han tro att han kommer med en sensation, mannen på bild är myself, aningen gay-pose kanske, men den bjuder jag på :)

målade på ett par string i paint så ingen börjar tajja...det är ju tjejjens julkort.

Bifogat

• 77.JPG
    77.JPG
    20 KB · Visningar: 133
AndreasNo sa att han skulle haxa min msn, för han va ute efter den här bilden - att lägga in i gaytråden (vet inte om han e så bra hacker..), men jag gör det själv, så ere klart. Så slipper han tro att han kommer med en sensation, mannen på bild är myself, aningen gay-pose kanske, men den bjuder jag på :)

målade på ett par string i paint så ingen börjar tajja...det är ju tjejjens julkort.

Varför målade du så stor svart klump för, vem försöker du lura? :va

Det finns INGET som inte kan sägas med en liten sång! Hahaha....

http://www.youtube.com/watch?v=TpsRRJ2308o

.

*bah*

den där kan väl inte vara riktad mot mig..får då kontra med några "snabba" från spray date:

* Vardagssyssla: Jobba för pengar till fritid
* Ute efter: En flört
* Status: Singel
* Läggning: Hetero
* Barn - jag har: Inga, gärna i framtiden
* Röker: Inte
* Hårfärg: Rakat/skalligt
* Längd: 180-189 cm

Mer om mig

* Typ: En gentleman
* Klädstil: Popsnöre
* För mina sista pengar: Köper jag skraplotter
* Gillar på min fritid: Sport & hälsa
* En perfekt kväll är: I goda vänners lag
* Semestertyp: På äventyr i ett exotiskt land
* Diggar: Allätare
* Stjärntecken: Vattuman

:huvet

*bah*

den där kan väl inte vara riktad mot mig..får då kontra med några "snabba" från spray date:

* Vardagssyssla: Jobba för pengar till fritid
* Ute efter: En flört
* Status: Singel
* Läggning: Hetero
* Barn - jag har: Inga, gärna i framtiden
* Röker: Inte
* Hårfärg: Rakat/skalligt
* Längd: 180-189 cm

Mer om mig

* Typ: En gentleman
* Klädstil: Popsnöre
* För mina sista pengar: Köper jag skraplotter
* Gillar på min fritid: Sport & hälsa
* En perfekt kväll är: I goda vänners lag
* Semestertyp: På äventyr i ett exotiskt land
* Diggar: Allätare
* Stjärntecken: Vattuman

:huvet

http://gayschild.de.vu/Ironmike :rolleyes: -Say no more... :tungan

Ibland undrar jag om det inte är dags för några racingförare att komma ut ur garderoben. Dom ser så förbaskat lyckliga ut när dom sitter där på sina hojar i svarta tighta skinnställ. :D

Snart är det dags att pysa till jobbet i, ja just det, tight skinnställ. :rofl

Nu måste jag lägga mig i...

Jag hoppas att allt du skrev där var på skämt?

Ganska många i min lilla stad vet vem jag är och att jag spelar på fel planhalva. För några veckor sedan så stod jag på en mack och tankade hojen när en äldre karl som jag vet också spelar på fel planhalva (inte av personlig erfarenhet) Gick fram till mig och var direkt stötande och tyckte att jag hade otroligt sexiga byxor på mig, byxorna i fråga var alltså skinnställsbrallorna vilka jag endast har på mig när jag kör hoj och enbart därför att det är roligt att knäskrapa och de skyddar grymt bra... men det förstod han inte riktigt eftersom han visste att jag var gay... jaja

Vid ett fåtal andra tillfällen har jag fått höra både från andra bögar och vissa heterosexuella killar att jag bara kör hoj för att få ha på mig skinnbyxor, umgås med grabbar i läder och för att jag vill försöka hävda min egen manlighet osv osv...

Detta gör mig redigt jävla sjukt arg vill jag tala om för dig. Det du just skrev antyder lite att du kör hoj just bara för att du "kan pysa till jobbet i tight skinnställ" Det stör mig något så enormt för jag hatar att behöva försöka bevisa mitt genuina hojintresse för folk???

Last edited:
Well spoken!

/J

Ganska många i min lilla stad vet vem jag är och att jag spelar på fel planhalva. För några veckor sedan så stod jag på en mack och tankade hojen när en äldre karl som jag vet också spelar på fel planhalva (inte av personlig erfarenhet) Gick fram till mig och var direkt stötande och tyckte att jag hade otroligt sexiga byxor på mig, byxorna i fråga var alltså skinnställsbrallorna vilka jag endast har på mig när jag kör hoj och enbart därför att det är roligt att knäskrapa och de skyddar grymt bra... men det förstod han inte riktigt eftersom han visste att jag var gay... jaja

Vid ett fåtal andra tillfällen har jag fått höra både från andra bögar och vissa heterosexuella killar att jag bara kör hoj för att få ha på mig skinnbyxor, umgås med grabbar i läder och för att jag vill försöka hävda min egen manlighet osv osv...

Detta gör mig redigt jävla sjukt arg vill jag tala om för dig. Det du just skrev antyder lite att du kör hoj just bara för att du "kan pysa till jobbet i tight skinnställ" Det stör mig något så enormt för jag hatar att behöva försöka bevisa mitt genuina hojintresse för folk???

Well spoken. Det finns inget värre än när i mitt fall tjejjor enbart gillar mig för mitt hojåkande. Man blir ju fly förbannad.

Japp, det var inte ett unns av allvar i det där. Läser du inläggen runt om så får du lite känsla av vad det handlade om.

Nu kan ju inte jag tala för alla hojåkare men visst finns det bögar som kör hoj bara för att få chansen att bära skinnkläder. Men, det betyder ju inte att ALLA gör det som du antyder. Jag själv kör efter behov. Den här veckan exempelvis har goretexen åkt fram för att det är för kallt med skinnställ. Även med tröja utanpå. :)

Till sist kan jag bara konstatera att mitt skinnställ verkligen är tight efter alla manliga aktiviteter som öldrickande, för lite träning, stillasittande jobb... :huvet. Två alternativ återstår. Köpa större ställ eller få bort kilon... :gnissla

Japp, det var inte ett unns av allvar i det där. Läser du inläggen runt om så får du lite känsla av vad det handlade om.

Nu kan ju inte jag tala för alla hojåkare men visst finns det bögar som kör hoj bara för att få chansen att bära skinnkläder. Men, det betyder ju inte att ALLA gör det som du antyder. Jag själv kör efter behov. Den här veckan exempelvis har goretexen åkt fram för att det är för kallt med skinnställ. Även med tröja utanpå. :)

Till sist kan jag bara konstatera att mitt skinnställ verkligen är tight efter alla manliga aktiviteter som öldrickande, för lite träning, stillasittande jobb... :huvet. Två alternativ återstår. Köpa större ställ eller få bort kilon... :gnissla
Köp större!
Banta känns lite............ Gay?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey