GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
DFMSWEDEN skrev:
2576083Jo det må så vara...men ska jag bara sitta här och läsa utan att uttrycka mina känslor?
Det finns alltid två sidor !!

Klart du ska skriva vad du tycker. Det är ju bra att passa på i anonymitens trygga töcken! ;) Jag får nämligen sällan höra åsikter som dina öga mot öga.

Har du tur så ser ingen moderator ditt första inlägg. Det är mot forumreglerna. Byt ordet bög/flata mot tex jude eller någon annan människogrupp så tror jag att du förstår vad det är som skiljer det inlägget från det man brukar välkomna i ett diskussionsforum.

DFMSWEDEN skrev:
2576097 Nä nu får ni ha det så gott alla homosexuella samt wannabes.......:D

Sussa gott i era rosa lakan...

Kom gärna förbi Patricia i morgon kväll så bjuder jag på en öl. Om du bor i Stockholm vill säga... :)

DFMSWEDEN skrev:
2576083 Fortfarande står jag för att de är födda onormala.

De må tro att de skulle fötts som kvinna istället för man (eller något)....det kallar jag för onormalt.

Men! vänta lite nu, eftersom dina barn är födda normala (än så länge)
Hur bestämmer man då, vid födsel vilken läggning barnet kommer att få?

DFMSWEDEN skrev:
2576064 Är detta ett forum där vi kan diskutera saker eller?

Klart som fan jag inte säger det rätt ut i ansiktet på vederbörande....och samma sak gäller bögar och flator.

Vart ville du komma med detta?

Jag antar att han menade att du inte hade det minsta problem att slänga det i ansiktet på dom 66 personer som pollat in som homosexuella. Antar att den subtiliteten seglade en bit över huvudet på dig?

Du nämnde gud i ditt första inlägg....En liten verklighetskoll hade talat om för dig att gud och kyrkan varit på fallrepet dom senaste 120 åren, så din bibel och vad den står för är näppeligen en måttstock av idag för vad som är "normalt" eller inte.

Du är givetvis i din fulla rätt att tycka illa om vem, vad och vilket beteende du vill, men när du häver ur dig en åsikt och upphöjer den till sanning gör du dig bara löjlig.

DFMSWEDEN skrev:
2576083 Fortfarande står jag för att de är födda onormala.

De må tro att de skulle fötts som kvinna istället för man (eller något)....det kallar jag för onormalt.

:va :va :va Jag har aldrig hört en som är homo säga att de ville vara tjej om de är kille eller tvärt om.

Homo är inte samma som transa :mattias

Angående obildade vinklingar om evolutionsbiologi. "Det är menat att kvinna och man ska vara partners för annars skapas inga barn". Är det någon på denna jord som tycker att det finns för få människor, knappast. Människor är som kackerlackor, vi förökas alldeles för fort. Vi lever redan över våra tillgångar, efter 10 månader på året har vi förbrukat resurserna som kan återskapas. Sjukdomar som annars skulle begränsat populationen har vi bemästrat.

Om gud nu menat att alla människor skulle vara heterosexuella så att reproduktionen gick ännu fortare än idag. Måste han samtidigt menat att vi inte skulle bli så smarta att vi fann botemedel för sjukdomarna. Där finns det kanske en koppling till dessa människor som anser att homosexualitet är fel.

Jordens enda räddning är nog att fler blir homosexuella, vi borde alla tacka er som inte belastar jorden med ännu fler människor :)

Last edited:
Årtusendets meningslösaste tråd på SH.com ?

Vem fan bryr sig om vilken sexuell läggning det är på hojåkare? Ungefär som om det skulle spela roll om en elektriker är vänster eller högerhänt... Näe, den här tråden är nog mer en indikation på hur mycket tid över folk har - inklusive mig.

Lås tråden.

Pejo skrev:
2576678 Årtusendets meningslösaste tråd på SH.com ?

Vem fan bryr sig om vilken sexuell läggning det är på hojåkare? Ungefär som om det skulle spela roll om en elektriker är vänster eller högerhänt... Näe, den här tråden är nog mer en indikation på hur mycket tid över folk har - inklusive mig.

Lås tråden.

Hm, detta har dryftats förr. På sidan 50 typ. :tummenupp

Försök inte få homosexualitet obligatoriskt.
Vill inte skilja mig och könsbyten är dyra!
Har förresten inga barn, så jag kanske kan få dispens från eventuell homolag?

Skrotnisse skrev:
2577534 Försök inte få homosexualitet obligatoriskt.
Vill inte skilja mig och könsbyten är dyra!
Har förresten inga barn, så jag kanske kan få dispens från eventuell homolag?

Ööhh... Okej... :confused: Som Master över alla bögar i hela världen kan jag garantera att du slipper. :tummenupp

Sade han med viss ironi i tonen..... :tungan

Pejo skrev:
2576678 Årtusendets meningslösaste tråd på SH.com ?

Lås tråden.

Ett litet axplock ur din historia på SH!
Inte en enda lika lång eller läst som denna!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=122845
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=122834
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88071
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=78651
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68730

Cyclops skrev:
2578196 Låt honom vara. Han är säkert bara lite söndagstrött. :D
Eller söndagsgay :pannkyss ni kanske kan hjälpa han att komma ur garderoben? :hihi :3freak eller de kanske han redan gjort, orkar inte läsa allt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT