Gay eller man?

:rofl
Jag tror inte det finns ngn koppling mellan läggning och slagvolym. Inte heller tror jag det finns ngt motsatsförhållande mellan att vara manlig och gay.:mad:

Jag tycker att literhojar är lite tomma i botten. Men när de börjar varva finns det ju inte mycket att klaga på. :D
Men jag är kanhända inte bara vanlig bög, utan kanske även omedveten kubikbög. ;)

Jag är iaf imponerad av vilken effekt de klämmer ur 600:orna nuförtiden, och på 95 oktan dessutom!:Bugar
/J

600cc är så jävla gay. Men ändå lockar den.. 155kg 120hk.... Nästan lika lätt som MotoGP hojarna för fan :shock:
Manlig är också Yamaha R1 med 189hk (i fart, annars 180hk) och 173kg...

http://www.yamaha-motor.se/produkter/motorcyklar/supersport/yzf-r1.jsp?view=explorer

Vad säger ni? Är det gay med 600cc på gata? Ok att de är lättare och smidigare på bana. Men nu snackar vi gata här..

Funderat länge på varför man köper 600cc.. Vad jag läst/hört är det knappt någon skillnad i försäkring. Och sportiga som fan är de. Vill man ha mindre effekt är det väl bara att köpa en helt annan typ av hoj? Som jag med min tjocka VTR:D

Eller är det bara mina tankegångar som är gay?:banana

Min Hynda är en skön mc... Det är ju trevligare med 4 trånga cylindrar än att låta kolven glida runt i en stor! :D

600 är the shit!! Klart du ska ha dig en sån. Den går bättre rakt fram också än din nuvarande klump ;)

Låg och slappnade på soffan när jag slumrade till. Kom till insikt att en 600:a nog skulle vara bättre för mina användningsområden..

Men....? Drömde jag precis om att jag är gay?:D ;);););)

Kan bero på att jag tidigare besökt Honda MC. CBR1000 var så jäkla tjock och osexig jämfört med CBR600 som var sååå jäkla smal.. Får nog bli en liten provrunda hoppas jag. Annars brukar jag vara spontan (dum) och köpa något utan att provköra:D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025