600cc är så jävla gay. Men ändå lockar den.. 155kg 120hk.... Nästan lika lätt som MotoGP hojarna för fan :shock:
1000cc är manligare. 172hk 176kg.
Manlig är också Yamaha R1 med 189hk (i fart, annars 180hk) och 173kg...
http://www.yamaha-motor.se/produkter/motorcyklar/supersport/yzf-r1.jsp?view=explorer
Vad säger ni? Är det gay med 600cc på gata? Ok att de är lättare och smidigare på bana. Men nu snackar vi gata här..
Funderat länge på varför man köper 600cc.. Vad jag läst/hört är det knappt någon skillnad i försäkring. Och sportiga som fan är de. Vill man ha mindre effekt är det väl bara att köpa en helt annan typ av hoj? Som jag med min tjocka VTR
Eller är det bara mina tankegångar som är gay?

1000cc är manligare. 172hk 176kg.


Manlig är också Yamaha R1 med 189hk (i fart, annars 180hk) och 173kg...
http://www.yamaha-motor.se/produkter/motorcyklar/supersport/yzf-r1.jsp?view=explorer
Vad säger ni? Är det gay med 600cc på gata? Ok att de är lättare och smidigare på bana. Men nu snackar vi gata här..
Funderat länge på varför man köper 600cc.. Vad jag läst/hört är det knappt någon skillnad i försäkring. Och sportiga som fan är de. Vill man ha mindre effekt är det väl bara att köpa en helt annan typ av hoj? Som jag med min tjocka VTR

Eller är det bara mina tankegångar som är gay?
