Nr:18
Snabbare än Don Queer
Dom mäter 1 meter bakom hojen, i 45 graders vinkel från ljuddämparen vid ett varvtal som är specifikt för varje modell.sandstream skrev:Bullerprovet vid besiktingen görs väl stillastående på tomgång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom mäter 1 meter bakom hojen, i 45 graders vinkel från ljuddämparen vid ett varvtal som är specifikt för varje modell.sandstream skrev:Bullerprovet vid besiktingen görs väl stillastående på tomgång?
Nr:18 skrev:Dom mäter 1 meter bakom hojen, i 45 graders vinkel från ljuddämparen vid ett varvtal som är specifikt för varje modell.
Inte när jag gjorde det för 3 år sedan iafElgasen skrev:Är det inte ett förbifartsprov man får göra?![]()
Behövs ingen registreringsbesiktning! Hojen är redan reggad!Goodstuff skrev:Eftersom han lär vara tvungen att göra en registreringsbesiktning så är det väl både förbifart och stillastående bullerprov. Eller cyklar jag nu?
sandstream skrev:Majoriteten ser på dem som vråltrimmade moppar..
Nr:18 skrev:Behövs ingen registreringsbesiktning! Hojen är redan reggad!
#Olsson# skrev:Det är människans erfarenheter som styr hur hon ser på sin omvärld. Har du Alabaman kvar eller?![]()
Nr:18 skrev:Dom mäter 1 meter bakom hojen, i 45 graders vinkel från ljuddämparen vid ett varvtal som är specifikt för varje modell.
titum skrev:Är det bara jag som tycker det är konstigt att gatcyklar får låta högre?
Mattias skrev:Gathojar "sprider ut sig" lite mer, medan räserhojar åker runt, runt på ungefär samma ställe hela tiden. Dessutom är motorsport fult i Sverige.
Glömde att du har en liten hoj....Chris Ash skrev:Inte de gånger jag gjort det iaf. 103 db på tomgång är rätt maffigt......
#Olsson# skrev:Har du Alabaman kvar eller?![]()
Du lär inte behöva den eftersom du inte ens vågar svara på PMChris Ash skrev:Liten "bra att ha" ordlista vid språkande med Sandstream
Allmänheten=Sandstream
Majoriteten=Sandstream
Svensson=Sandstream
Vanligt folk=Sandstream
Det är väl kul att ha någon att hacka på och som ställer dumma frågor så att ni får tänka lite och inse att inte alla som gillar racing lever i ett tvåtaktsrussleven skrev:Sandstream du är underhållande, tröttsam men underhållande.![]()
sandstream skrev:Det är väl kul att ha någon att hacka på och som ställer dumma frågor så att ni får tänka lite och inse att inte alla som gillar racing lever i ett tvåtaktsrus![]()
Det har jag märktoFFkeFF skrev:Den regeln gäller ju som sagt åt andra hållet också.. Alla är inte höga på kubik..
sandstream skrev:![]()
Du lär inte behöva den eftersom du inte ens vågar svara på PM![]()
![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |