Gatlaglig "kina"chopper !

• Thread starter Thread starter Be
  • Start date Start date
NitteGumman skrev:
..ännu en som inte förstår ett skämt.....Skriver så för det är alltid någon som undrar vad det är för slags hoj... Såklart jag har cykelSkepphult och mc Ducati monsterS4rs....

... i profilen ombedes man ange vilken hoj man har....men inte att den skulle vara motordriven....

:tuttar

AHA!! NU förstår jag..du skriver "Skeppshult" för att skoja till det HOHO, och frågar massor av människor, -Vad é dé för hoj? Och så har du en Ducati..egentligen HAHAHAH Nu när jag förstår skämtet har jag svårt att hålla mig kvar på stolen MOHHAHAHA jaag döör, så sällsynt komiskt hahah...harkel.

:rolleyes:

frikie in da house:
Där har ni en bild på choppern.

Den där var duktigt hemsk!!! Värre änn min "No Armsvett Kina Chopper" som jag byggde för att åka till Strul festen på Mälaren Runt med, snacka om jag drog ner applåder!!!! Vad jag vet så går inga av dessa att lagligt regga så det är bara att ha & pysa runt på småvägarna med men men....

DP says: Står nuförtiden i baren hemma......

Bifogat

• pic0013.JPG
    pic0013.JPG
    41.8 KB · Visningar: 129
DP skrev:
frikie in da house:
Där har ni en bild på choppern.

Den där var duktigt hemsk!!! Värre änn min "No Armsvett Kina Chopper" som jag byggde för att åka till Strul festen på Mälaren Runt med, snacka om jag drog ner applåder!!!! Vad jag vet så går inga av dessa att lagligt regga så det är bara att ha & pysa runt på småvägarna med men men....

DP says: Står nuförtiden i baren hemma......

Wow! Evo-motor OCH en gräsklipparmaskin, Den måste gå fort!

teo in da house:
Wow! Evo-motor OCH en gräsklipparmaskin, Den måste gå fort!

You bet!!!!! Gräsklipparspisen är till för att starta den "Bronto Strokade" EVO maskinen, du fattar inte vilke drag det är!!!!

DP says: Körde om ett par "moppe-knattar" och dom såg inte glada ut.....

har inte läst allt men de komma ju gatlegala minicrossar oså :tummenupp

Jösses. SPORTHOJ.com är väll namnet på sidan. va gör en plast chopper som maxar 70km/h på denna sidan?! :)

Jag skulle kunna tänka mig en sån bara för skojs skull, mestadels för att den var så ful. Men samtidigt, förstå hur coolt det vore om man kom inglidandes på den vid på macken, bland de stora hd-grabbarna på sommaren :D
Stå och torrvarva bredvid en harley och säga att min kuk är så stor så jag behöver inte ha en stor hoj. Sen är det bara att dra :banana

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...