Men jag har aldrig beskrivit den som "state of the art".Freppa skrev:Säger han som kör 2-takt.....![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men jag har aldrig beskrivit den som "state of the art".Freppa skrev:Säger han som kör 2-takt.....![]()

State of a fartGoodstuff skrev:Men jag har aldrig beskrivit den som "state of the art".![]()

GSXR1100R skrev:Du varvar juh aldrig ur moroten din fegis, vi kör på varvtalsstoppet hela tiden.
Ja, starta ett ERF för blårykare nu. Ett 30-minuters.Goodstuff skrev:"State of the art"
![]()
Flest varv på 5 liter gräsklipparsoppa räcker.valmers skrev:Ja, starta ett ERF för blårykare nu. Ett 30-minuters.
Max tjugo kolvar per hoj.GSXR1100R skrev:Flest varv på 5 liter gräsklipparsoppa räcker.
GSXR1100R skrev:Hur kommer det sig att man måste tokmecka hela tiden bara för att man har byggt om sin gathoj till en räcerhoj, gathojar håller hur länge som helst med bara en vanlig service, racinghojar går sönder hela j-a tiden...
Underhållsfria fyrtaktare my ass![]()
![]()
Du vet att du vill..... come on, join the dark side........Peno skrev:Alltså nån jeffla ordning får det väl vara även hos ERM![]()
Detta är inte första gången enskilda förare går ut med rykten/osanningar som senare dementeras av ze team manascher. Trots tidigare munkavlar består insubordinationen, och fansen börjar nu oroa sig. Styr upp eller så joinar jag Mumlans barn och svenska volleybollförbundets backning av HET.![]()
GSXR1100R skrev:State of a fart![]()
Hade inte ERF varit livrädda för snabba tvåtaktare så hade de tillåtit tvåtaktare. Nordgren med kompanjon körde ju ett fyratimmars utan problem. Lite planering så går det utmärkt.valmers skrev:Ja, starta ett ERF för blårykare nu. Ett 30-minuters.
Goodstuff skrev:Hade inte ERF varit livrädda för snabba tvåtaktare så hade de tillåtit tvåtaktare. QUOTE]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Synd att det inte finns fler som du...
Ska de tillåta tvåtaktare i ERF 2009? Fränt.Strider skrev:Ja börja du planera nu så kanske du hinner bli färdig med din hoj till 2009!
![]()
Det tycker jag också.ecce skrev:Synd att det inte finns fler som du...
Goodstuff skrev:Men jag har aldrig beskrivit den som "state of the art".![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |