Gathoj på Knutstorp?

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Ja, som rubriken säger så undrar jag om det finns några dagar man kan få "prova på" att köra på banan med sin egen hoj, dock bara en 125cc hoj med effektsystem men det är ju mest känslan att få ligga lite i kurvorna och ha roligt.

Finns det sånna tillfällen?

Bör jag inte ens tänka tanken iom att jag bara kör 125cc? (Kanske inte så roligt om resten kör 600, känns ju aningen som ett stolpskott då)

EDIT: Om man köra där, vad är kraven för utrusning och motorcykel (Ljudnivå osv)?

Tacksam för svar!

Mvh
//Patrik

Last edited:
Padde skrev:
Ja, som rubriken säger så undrar jag om det finns några dagar man kan få "prova på" att köra på banan med sin egen hoj, dock bara en 125cc hoj med effektsystem men det är ju mest känslan att få ligga lite i kurvorna och ha roligt.

Finns det sånna tillfällen?

Bör jag inte ens tänka tanken iom att jag bara kör 125cc? (Kanske inte så roligt om resten kör 600, känns ju aningen som ett stolpskott då)

Tacksam för svar!

Mvh
//Patrik

Kazmur har både kört och klotat med sin mito där

Jag är på i slutet i slutet av sommaren

Ljudnivå lär du inte behöva oroa dig för :lol

Anton_Ljunghusen skrev:
Kazmur har både kört och klotat med sin mito där

Jag är på i slutet i slutet av sommaren

Ljudnivå lär du inte behöva oroa dig för :lol

Okay. Ja för det skulle ju vart extremt roligt, hehe kör man och klotar har man väl bara sig själv och skylla så man får ju stå sitt kast. Men sen är ju inte jag helr så intresserad av att ligga och köra med 250/600cc osv, om det nu är sånna vanliga "bandagar" det skulle ju vart lite roligare om "gränsen" var 125cc.

Hehe nej men vad är gränsen (Kan ju vara bra att veta).

kolla på hyllingems.nu efter dagar...

Du klarar dig nog fint, finns inte många gatåkare som är snabbare än grabbarna i 125STD (de kör med helt orginal rs 125or)... akta dig på rakorna bara

kajlyl skrev:
kolla på hyllingems.nu efter dagar...

Du klarar dig nog fint, finns inte många gatåkare som är snabbare än grabbarna i 125STD (de kör med helt orginal rs 125or)... akta dig på rakorna bara

Tackar.

Haha nej jag påstår inte att jag är snabbare än 125 STD klassen utan mindre roligt att bli som ett stop för större hojar.

Rakorna mot en helt ostrypt RS blir nog ganska jämnt. ;)

*/ ?>
Back