Video Gatförare vs. rejsputte på bana

Hyfsad skillnad på fart, spårval och typ allt annat. :D

lite svårt att förstå skillnaden , då man inte vet vilken typ av gatförare det är.. 20 bast & ny på hoj ?

jag är också gatförare, men det skiljer ca 4 sek på mig & en rejsputte på knutstorp
i filmen skiljer det 21 sek på en bana som är 4,7 km lång, verkar som om killen sover på hojen

lite svårt att förstå skillnaden , då man inte vet vilken typ av gatförare det är.. 20 bast & ny på hoj ?

jag är också gatförare, men det skiljer ca 4 sek på mig & en rejsputte på knutstorp
i filmen skiljer det 21 sek på en bana som är 4,7 km lång, verkar som om killen sover på hojen

Han ser ut att ha jobbat på hojtidingar sedan 99, med ett uppehåll för annat grafikjobb ivf...

Åker du 1.04 på knudan?

Anderstorp är 4,1km och en förare av mästerskappsklass åker en standard litercykel på 1.36 ungefär. 1,56 är ingen tid att skämmas för som gatåkare.

Åker du 1.04 på knudan?

Anderstorp är 4,1km och en förare av mästerskappsklass åker en standard litercykel på 1.36 ungefär. 1,56 är ingen tid att skämmas för som gatåkare.

känner MÅNGA "rejsputtar" men ingen som kör 1 min blankt på knudan, så nä.

de flesta jag känner som kör & även tävlar för den delen ligger runt 1,03 - 1,04

På en så lång bana kan det skilja den tiden på en sämre "raceputte" från en långsammare klass till en elitförare. Jag skulle tro att du antingen är en jäkligt snabb gatförare, eller också är inte raceputten du nämner elit direkt?

Ja, prova hålla snubben till högers fart och spårval när Leffe sopgubbe vinglar ut på vägen och tappar några välluktande överraskningar från sin volvo. :crash

- - - Updated - - -

Föga förvånande?

Volvo 740?:zpy:zpy:zpy

Tänkte mer på en sånhära:

volvo__fm7_garbage_truck_2000_1_lgw.jpg

Men, ja, 740's finns ju också att ducka för på landsbyggden.

Najs att kunna köra 1.03 på Knutstorp...

Åker du 1.04 på knudan?

Fan vad gött, 1.53,2 efter första gången på Anderstorp med någon bandag i bagaget är alltså riktigt bra? Trodde det var "standard".

Jag är jättesnabbast.

Bara jag får åka först!

Oljespill får teh uinn! :yoparty

Fan vad gött, 1.53,2 efter första gången på Anderstorp med någon bandag i bagaget är alltså riktigt bra? Trodde det var "standard".

Är nog jäkligt individuellt, körde 1.50 med min original r6 första gången jag var där men känner flera som inte var under 2min i början, handlar ju till stor del hur bankaraktären passar en själv i början när man kör.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!