Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lite svårt att förstå skillnaden , då man inte vet vilken typ av gatförare det är.. 20 bast & ny på hoj ?
jag är också gatförare, men det skiljer ca 4 sek på mig & en rejsputte på knutstorp
i filmen skiljer det 21 sek på en bana som är 4,7 km lång, verkar som om killen sover på hojen
lite svårt att förstå skillnaden , då man inte vet vilken typ av gatförare det är.. 20 bast & ny på hoj ?
Gatföraren måste ju ha koll på mötande trafik![]()
Hyfsad skillnad på fart, spårval och typ allt annat.![]()
jag är också gatförare, men det skiljer ca 4 sek på mig & en rejsputte på knutstorp
i filmen skiljer det 21 sek på en bana som är 4,7 km lång, verkar som om killen sover på hojen
Åker du 1.04 på knudan?
Anderstorp är 4,1km och en förare av mästerskappsklass åker en standard litercykel på 1.36 ungefär. 1,56 är ingen tid att skämmas för som gatåkare.
Ja, prova hålla snubben till högers fart och spårval när Leffe sopgubbe vinglar ut på vägen och tappar några välluktande överraskningar från sin volvo.
- - - Updated - - -
Föga förvånande?
Volvo 740?![]()
Tänkte mer på en sånhära:
![]()
Men, ja, 740's finns ju också att ducka för på landsbyggden.
Åker du 1.04 på knudan?
Anderstorp är 4,1km och en förare av mästerskappsklass åker en standard litercykel på 1.36 ungefär. 1,56 är ingen tid att skämmas för som gatåkare.
Tom Sykes har väl satt en 1.41.415 på sin WSBK ZX-10R för nått år sen på den banan.i filmen ovan, är "racern" personen som besitter banrekordet med den tiden ?
Fan vad gött, 1.53,2 efter första gången på Anderstorp med någon bandag i bagaget är alltså riktigt bra? Trodde det var "standard".
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten