Gatdäck till 18/21"

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
Finns det några vettiga gatdäck till 18 och 21"- hjul? Vill hälst inte ha några offroad-aktiga däck... utan vill ha rena gatdäck. Ska ha dom på min nyinskaffade TTR-hink.

I bla USA kör man en klass som heter Sportsman där det är stora hjul som gäller så om du går in på supermotojunkie och söker på sportsman kommer du få massor av förslag på snabbaste däcken. :)

I bla USA kör man en klass som heter Sportsman där det är stora hjul som gäller så om du går in på supermotojunkie och söker på sportsman kommer du få massor av förslag på snabbaste däcken. :)
Gärna gatgodkända. Vill ju inte bråka med Harry Haffa som drar puffra.

Måste säga att däcken som satt på hojen när jag köpte den fungerar över förväntan. Är ett par Avon distanzia. Väldigt bra grepp på asfalt, funkar på grus men är helt värdelösa när asfalten är blöt. Har åkt lite gokartbana med dom och det är helt otroligt vilket bra grepp det är i dom... speciellt med tanke på vad dom igentligen är avsedda för och att det bara 120 i bredd bak och 90 fram. Går att skrapa fotpinnar med dom. :yoparty När dom släpper så släpper dom väldigt väldigt mjukt och är på den fronten mkt bättre än michelin pilot power som jag körde med på förra hojen. Har aldrig funnits en tendens till att framdäcket ska släppa när man gör stoppies även fast det tjuter till lite (tjuter när man bromsar hårt :yoparty).

detail_745.jpg

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...