Gatåkning Linköping 28/5 inställd

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jepp, så illa är det! Kansliet hade missat att det är en stor endurotävling på Torsdagen som kräver full tillgång till anläggningen för förberedelser dagen innan.

Jag blir helt matt!!! Så djä.... dåligt skött. Först flyttas körning från tisdag till onsdag, sedan blir det inställt. Har fruktansvärd abstinens just nu.

//Martin

Marre skrev:
Jag blir helt matt!!! Så djä.... dåligt skött. Först flyttas körning från tisdag till onsdag, sedan blir det inställt. Har fruktansvärd abstinens just nu.
//Martin

Hoppas du menar att det är dåligt skött av kansliet när informationen kommer så sent för det kan jag hålla med om. Sen att vi flyttade från tisdag till onsdag var för att de stackars supermotardförarna skulle få en träningsdag, inget de är bortskämda med. LMS är i grund och botten en idrottsförening och inte en arrangör av allmänna gatåkningar. Vi kommer garanterat alltid att ha fokus på den rent sportsliga verksamheten även om trafikövningarna helt klart är bra för rekryteringen.
Vill du köra ofta och mycket så vet du vad som gäller, gå licenskurs och kör på RR-träningarna.

Torkel skrev:
Hoppas du menar att det är dåligt skött av kansliet när informationen kommer så sent för det kan jag hålla med om. Sen att vi flyttade från tisdag till onsdag var för att de stackars supermotardförarna skulle få en träningsdag, inget de är bortskämda med. LMS är i grund och botten en idrottsförening och inte en arrangör av allmänna gatåkningar. Vi kommer garanterat alltid att ha fokus på den rent sportsliga verksamheten även om trafikövningarna helt klart är bra för rekryteringen.
Vill du köra ofta och mycket så vet du vad som gäller, gå licenskurs och kör på RR-träningarna.

Naturligtvis menar jag enbart att det hela är mindre bra skött av kansliet, inget ont om LMS.

Japp, trafikövningarna är troligtvis det enskilt bästa sättet att rekrytera nya RR-förare på. Personligen går jag i valet och kvalet huruvida jag ska gå en licenskurs eller inte. Finns ju inget roligare än att smiska bana.

//Martin

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back