Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Det är liksom bara sådär fint, rosa och nästan obehagligt luddigt i själen. Man blir glad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är liksom bara sådär fint, rosa och nästan obehagligt luddigt i själen. Man blir glad.
Jag är tyvärr skyldig som Johansson säger... hans hoj skulle va klar annars![]()
Det skulle funnits en Like-knapp likt facebook här på forumet. Jag finner inga ord. Det är vackert![]()
Det skulle funnits en Like-knapp likt facebook här på forumet.
För övrigt har jag inte sett någon officiell inbjudan till provstarten än Johansson...
Hmm....nja.....vettusåatt......
När motorn går som den ska får folk gärna komma förbi och kika, men tills dess är det lyckta dörrar som gäller då min erfarenhet av första provstarter är att det blir mer svärande än startande.
Inte så kul att ha folk gloendes över axeln på en när man står där gråtfärdig och försöker räkna ut hur turbinaxeln kunnat slå en knut på sig själv...![]()
När motorn går som den ska får folk gärna komma förbi och kika, men tills dess är det lyckta dörrar som gäller då min erfarenhet av första provstarter är att det blir mer svärande än startande.
Inte så kul att ha folk gloendes över axeln på en när man står där gråtfärdig och försöker räkna ut hur turbinaxeln kunnat slå en knut på sig själv...![]()
Du har helt missuppfattat vad vi vill se. En fungerade motor är tokballt men att få vara med live på spektakulära misslyckanden är inte en chans man får varje dag!
D
Ha oinitierat folk närvarande under uppstarten av ett dylikt hjärtebarn är som att ha publik närvarande när man ska försöka begå sin sexualdebut.
Och med den logiken så ser vi ju alla att det du behöver johansson är en välhängd neger som visar Du får den att tända på alla cylind...... Spinna som en katt. Menar jag ju.
En välhängd neger i det här fallet vore väl en representant från Pratt&Whittney, eller varför inte Bushido med en polygrip?![]()
Så jäkla grymt det blir!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti