jannesmisk
Ny medlem
tjenna har en gsxr1000 01 där ja vid min tur hem från köpet la på en del gas
ganska kvickt å fick gas häng , ! (rätt otrevligt ) :S
har testat fler gånger å de verkar vara just vid snabbt gas pådrag
gasar ja försiktigt upp e de inga problem ,
stilla stående utan växel kan ja gasa varvstopp utan problem
har kikat på wier både gas å retur inget som verkar va galet ,
däremot när ja öppna burken fick ja syn på att de satt 2st spjäll hus, de vanliga på wier å ett electroniskt
ere ja som e kass som inte fattar att man inte kan gasa hur mycket som hälst hur snabbt som hälst eller e de nå som e cp i styrenheten ?
(de e gas hantaget som låser sig ) efter man dödat hojen ere ba knycka till så e de bra igen !?
fattar ingenting =(
(sitter powercommand i hojen)
tacksam för tipps å råd ,
tänkte sälja då ja blitt pappa , men vill inte att den skall bete sig så med nån annan vill ej ha nån tok avåkning på mitt samvete !!
ganska kvickt å fick gas häng , ! (rätt otrevligt ) :S
har testat fler gånger å de verkar vara just vid snabbt gas pådrag
gasar ja försiktigt upp e de inga problem ,
stilla stående utan växel kan ja gasa varvstopp utan problem
har kikat på wier både gas å retur inget som verkar va galet ,
däremot när ja öppna burken fick ja syn på att de satt 2st spjäll hus, de vanliga på wier å ett electroniskt
ere ja som e kass som inte fattar att man inte kan gasa hur mycket som hälst hur snabbt som hälst eller e de nå som e cp i styrenheten ?
(de e gas hantaget som låser sig ) efter man dödat hojen ere ba knycka till så e de bra igen !?
fattar ingenting =(
(sitter powercommand i hojen)
tacksam för tipps å råd ,
tänkte sälja då ja blitt pappa , men vill inte att den skall bete sig så med nån annan vill ej ha nån tok avåkning på mitt samvete !!