Gasglad ERKÄNNER

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Jag har självklart inte testat nån av 04rna. Jag ville bara se hur många som gick på det, och hur snabbt sånt här skitsnack sprider sig. För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit. Nu överdrev ju jag LITE men många här på forumet tror vissa saker om vissa hojar, men skriver precis som att det ÄR så. Fast dom egentligen inte har en aning. Nu säger jag inte att jag är en expert, för det är jag verkligen inte.... Jag har bara kört mc ett par säsonger (R1:a) jaja ha de bra!!

hehe.. ANDRA tråden nu.. ;) Lugnt.. men gör det inte igen bara.. för sånt förvärrar bara... å de borde du veta.

gasglad skrev:
För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit.
Ditt bidrag till Sporthoj.com är stort.

gasglad skrev:
Jag har självklart inte testat nån av 04rna. Jag ville bara se hur många som gick på det, och hur snabbt sånt här skitsnack sprider sig. För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit...

Ja och gissa vem som är den största skitsnackaren av alla? Krya på dig.

tyckte iaf att det var en skitbra teori om de nya hojarna :tummenupp

750RR

Mitt liv är förstört i och med att GasGlad visade sig vara en lögnare. Min hjälte visade sig inte existera. Hur skall jag överleva.....

Jag har iallafall varit och provkört -05:orna.
Bubblahoji var helt klart bäst.

Fast det är ett nytt märke som kommer ut om först två år. 350 hästar och 22 kilo, fulltankad. Här snackar vi kompromisslös racing i läckert utförande.
Radialbromsar är standard, liksom hydralmanövrerad laserstörare.

Pris? Ej bestämt ännu.

Gustav1 skrev:
Jag har iallafall varit och provkört -05:orna.
Bubblahoji var helt klart bäst.

Fast det är ett nytt märke som kommer ut om först två år. 350 hästar och 22 kilo, fulltankad. Här snackar vi kompromisslös racing i läckert utförande.
Radialbromsar är standard, liksom hydralmanövrerad laserstörare.

Pris? Ej bestämt ännu.
Äh, Kamikaze Slurbo råkkar PheTaSt :yoparty

Edit: -07:an alltså

Bingo skrev:
Äh, Kamikaze Slurbo råkkar PheTaSt :yoparty

Faktum är att Slurbo kom långt efter. Hade nog 5 häst mindre. Helt kraftlös med andra ord.
Obekräftade källor säger dock att en turbo kommer att vara standard på Slurbo -06. Turboslurbo blir troligtvis namnet.

Gustav1 skrev:
Faktum är att Slurbo kom långt efter. Hade nog 5 häst mindre. Helt kraftlös med andra ord.
Obekräftade källor säger dock att en turbo kommer att vara standard på Slurbo -06. Turboslurbo blir troligtvis namnet.
Du kan inte jämföra olika årsmodeller rakt av. Tänk på det.

Gustav1 skrev:

Turboslurbo? Nu talar ni i nattmössan va? :va

hållundan skrev:
Turboslurbo? Nu talar ni i nattmössan va? :va
Nej, de kommer verkligen snart. Gustav har provkört dem alla. Fråga honom om detaljer och körintryck.

Jag är här för att svara på alla era nyfikna frågor.

/F. Barbro.

gasglad skrev:
Jag har självklart inte testat nån av 04rna. Jag ville bara se hur många som gick på det, och hur snabbt sånt här skitsnack sprider sig. För så här är det verkligen här på sporthoj.com. Alla bara snackar en massa skit. Nu överdrev ju jag LITE men många här på forumet tror vissa saker om vissa hojar, men skriver precis som att det ÄR så. Fast dom egentligen inte har en aning. Nu säger jag inte att jag är en expert, för det är jag verkligen inte.... Jag har bara kört mc ett par säsonger (R1:a) jaja ha de bra!!

Saknar ord...

Bifogat

• spam3.jpg
    spam3.jpg
    35.2 KB · Visningar: 60
Inte bra gjort direkt men det vet du ju själv redan. Dock spännande att se att folk nappar och verkligen pratar/skriver och att det kan sluta med vad som helst. Ibland kan det behövas för att se saker och ting i sin klarhet (dubbelmoraler, skryt, drömmande,lögner, jag är värst-syndrom, m.m) men trots det så håller jag med Swedie, det bör inte göras om.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park