Gasgas

-Rosen- skrev:
2220079 men vi som inte har råd ed två hojar då?

dem får bestämma sig va man vill göra ;) men inte så skönt å ligga å köra lång rund på en sm , med tanke på vinden å vibrationerna..

Ryder_ skrev:
2220082 dem får bestämma sig va man vill göra ;) men inte så skönt å ligga å köra lång rund på en sm , med tanke på vinden å vibrationerna..
du som har 4-t klagar men jag som kör 2-t bryr mig inte, det är något som inte stämmer här :va

-Rosen- skrev:
2220088 du som har 4-t klagar men jag som kör 2-t bryr mig inte, det är något som inte stämmer här :va

haha jag klagar inte :P säger bara som det ääääär serru , min vibrerar nada :)

Lundgren skrev:
Visste att det skulle komma :hihi säkrast att gardera sig :tungan

Ryder_ skrev:
2220093 haha jag klagar inte :P säger bara som det ääääär serru , min vibrerar nada :)
En rs och en gasgas vibrerar nog lika mycket, båda är högeffekts 2-taktare med 1 cylinder = vibationer

Men vinden skiljer ju som du säger

Dilidog skrev:
2220138 om era hojar vibrerar får ni nog se efter dom pojkar;) hehe min vibrerar inte ;) :7peta
Det är helt omöjligt att era hojar inte vibrerar det minsta. Då är det snarare något fel på era :7peta :hihi

stoooffe skrev:
2220114 Min vibrerar inte.
alltså inte cp mycket, men den vibrerar.

Står man still och varvar så viberar väll den endå? :confused: gjorde iaf min kompis rs125.

Men min 4-takt vibrerar nog ungefär lika mycket. Har aldrig upplevt att vibrationer är ett problem

jaja klart man alltså d lät precis som att d vibrerade som fan min vibnerar inte mycke vill ja lova.....

Kan bara tilläga att i boken så står det inte dirket vettiga saker då det står vad som skall bytas efter varje race.

Den hojen är gjord för bana.

ExXe skrev:
2220220 Kan bara tilläga att i boken så står det inte dirket vettiga saker då det står vad som skall bytas efter varje race.

min oxå :fatta! men i den så står det i timmar

ExXe skrev:
2220220 Kan bara tilläga att i boken så står det inte dirket vettiga saker då det står vad som skall bytas efter varje race.

Vad ska den köras i för något då??? Finns väll inga tävlingar för 125 sm :tungan

men alltså man kan väl kolla lite om d står timmtal så kan man väl hålla koll på allt ändå borde man väl???och sen lite sunt förnuft bah

Dilidog skrev:
2220278 men alltså man kan väl kolla lite om d står timmtal så kan man väl hålla koll på allt ändå borde man väl???och sen lite sunt förnuft bah
jupp, finns även en nice liten timmräknare att köpa :D

Cyren skrev:
2220151 alltså inte cp mycket, men den vibrerar.

Står man still och varvar så viberar väll den endå? :confused: gjorde iaf min kompis rs125.

Men min 4-takt vibrerar nog ungefär lika mycket. Har aldrig upplevt att vibrationer är ett problem

Klart att den vibrerar men inte så det stör. Det var så jag menade.

När man står still på tomgång så vibrerar den hyffsat ja.

stoooffe skrev:
2220339 Klart att den vibrerar men inte så det stör. Det var så jag menade.

När man står still på tomgång så vibrerar den hyffsat ja.
Ok, va lite otydlig i mitt påstående :P lät lite extremt när jag läste det en gång till :gnissla

stoooffe skrev:
2220488 Hahaha, har någon en motor som inte viberar ett skit så vill jag se den. :hihi

Jag menade jämfört med GasGasen.

Gasgasem vibrerar faktiskt inte mycket. Inte så man stör sig iaf. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman