supermoppe
Men i min värld...
Skrev på soe och skriver här också!
Satt och kollade in lite reservdelar på jofrab till gasgasen och tyckte allt verkade så billigt. När jag började kolla runt så upptäckte jag att dom sänkt priserna på ALLT, ganska rejält dessutom, det mesta har sänkts till halva priset. Tex så kostade en krök förut 4800 kr, nu kostar den 1552 kr. En bakram till en 07:a kostade över 2000 kr, nu kostar den 1027 kr. En sadel kostade 1000 kr, nu kostar den 580 kr. En komplett vevstake kostade 2000 kr förut, nu kostar den 844 kr. Bromsbelägg 200 kr osv. Den extremaste skillnaden jag hittat är bärarmen till svingen som förut kostade 4000 kr, nu kostar den 1189 kr. Allt har blivit helt galet billigt.
Så nu vet ni det.
Satt och kollade in lite reservdelar på jofrab till gasgasen och tyckte allt verkade så billigt. När jag började kolla runt så upptäckte jag att dom sänkt priserna på ALLT, ganska rejält dessutom, det mesta har sänkts till halva priset. Tex så kostade en krök förut 4800 kr, nu kostar den 1552 kr. En bakram till en 07:a kostade över 2000 kr, nu kostar den 1027 kr. En sadel kostade 1000 kr, nu kostar den 580 kr. En komplett vevstake kostade 2000 kr förut, nu kostar den 844 kr. Bromsbelägg 200 kr osv. Den extremaste skillnaden jag hittat är bärarmen till svingen som förut kostade 4000 kr, nu kostar den 1189 kr. Allt har blivit helt galet billigt.
Så nu vet ni det.

Last edited:
