Gasgas plast

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Vilka säljer plast till gg? Ufo verkar inte ha gjort någon plast till dem så jag antar att man måste köpa originalplast och jag antar att det kostar as.

Lundgren skrev:
Vilka säljer plast till gg? Ufo verkar inte ha gjort någon plast till dem så jag antar att man måste köpa originalplast och jag antar att det kostar as.

är du säker..? jag har för mig jag såg lite plastsaker om ufo gjorde i nån katalog...
kan ha fel..

Mr EmCom skrev:
är du säker..? jag har för mig jag såg lite plastsaker om ufo gjorde i nån katalog...
kan ha fel..
Jasså? Ja det kan hända. Jag har ingen aning. Men kollade på crossbolaget och jofrab. se och de säljer ufo plast nämligen men det kan ju hända att de inte säljer till gg.

Lundgren skrev:
Jasså? Ja det kan hända. Jag har ingen aning. Men kollade på crossbolaget och jofrab. se och de säljer ufo plast nämligen men det kan ju hända att de inte säljer till gg.

aa det var i nya scott katalogen... fast det var typ bara en fram-kopa..

Kronen skrev:
ja, det kostar dig antagligen ett par tusenlappar.
Ja jag antar det. Så jävla störande! Skulle ha en sådan på min crm var tanken. fast modda den med glasfiber då Så den passa, men man få väl göra en egen då.

GasGas orginalplast är billig om man jämför med japsen kolla med din handlare, annars har jag ett gäng uppsättningar i mer eller mindre skrapat utförande.

Vilken årsmodell har du?

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör