gasgas - aprilia rs?

Poffer skrev:
Det gör den visst......strypt på pappret till 9 kw eller ngt. När man köper den sitter det en strypning i utblåset., men den lär dock ha över 15 hk vid köp, kanske runt 25 hk om jag får gissa lite ;) . Men som sagt på pappret e den strypt.

men läs vad jag skriver.. inte SENASTE modellen.. f.o.m. iår så har dom 37 hk på pappret och går inte att strypa..

xplojt skrev:
Okej, ändrade planer.. Gasgas:en kostade 60 000 lol, iaf den struntar jag i.. den nya rs:en 03 är bara plast inte ens värd 30 000.. Så jag köper en begagnad rs 99-00 som är mycket snyggare och har kåpor i plåt eller vad det är , det glänser iaf ;) så blire.. Så kan jag köpa ett nytt ställ också !! :fakta

aZzå okEj, ändra planej.. gazGaz:eN KOztA 60 000 typ Lol, iaf den ztruntar ja I.. dEn nya Rz:en 03 e typ ba plazT inTe enz typ vÄrd 30 000...... zå ja Ba köper en BegaGnAD jZ 99-00 typ zom e mykket ZNyggare å haj kåPor i plÅt lR va d e , d glänzej typ iaF typ zå blire.... *ler* zÅ kan typ ja köpa EtT nytt ztÄll okkzÅ !!!

:crash

Måste man verkligen köpa de dyraste modellerna som finns om man inte själv har pengar?

Kul att någon mer än jag funnit glädjen i att översätta andras texter i Lunarizern. :D

KawaF3771 skrev:
aZzå okEj, ändra planej.. gazGaz:eN KOztA 60 000 typ Lol, iaf den ztruntar ja I.. dEn nya Rz:en 03 e typ ba plazT inTe enz typ vÄrd 30 000...... zå ja Ba köper en BegaGnAD jZ 99-00 typ zom e mykket ZNyggare å haj kåPor i plÅt lR va d e , d glänzej typ iaF typ zå blire.... *ler* zÅ kan typ ja köpa EtT nytt ztÄll okkzÅ !!!

:crash

alltid kul med lite humor i kanalen :tummenupp

EBS skrev:
men läs vad jag skriver.. inte SENASTE modellen.. f.o.m. iår så har dom 37 hk på pappret och går inte att strypa..

Vilken e den SENASTE modellen för dig då? Jag brukar mena den senaste modellen på marknaden...men jag vet inte riktigt hur du brukar göra..... 03:an har 9 kw på pappret o har en strypning när den köps!!! :fakta Så det e nog du som ska läsa vad jag skriver!!! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back