Gasa sönder en R1:a, ja varför inte...

Join the group: Non academic individuals shall be tested before propagation is allowed due to the decreased collected competence in mankind!

Var på lelleträffen när han gjorde det, hördes över hela den delen av våran camping där vi låg. Alla skakade faktiskt på huvudet!

Äh gott om pengar troligen!
Varför bry sig om han känner för köra,gasa sönder den :tungan

Dock skulle man inte vilja köpa den,stackars nästa ovetandes ägare.

Men visst jag håller med om att det är inget normalt beteende.

Jättekonstigt att mc försäkringar blitt så dyrt:)
ha ha.. undrar om brudarna som titta på blev impade:tummenupp

Jag förstår att du kanske inte har koll men jag ska försöka förklara. Det syns väl ganska tydligt att det är en racehoj? Inga lysen, backspeglar eller ens orginalkåpor. Är du med? Mig veterligen finns inga försäkringar som täcker sådana hojar. Således var det inga försäkringar som nyttjades.

Jag förstår att du kanske inte har koll men jag ska försöka förklara. Det syns väl ganska tydligt att det är en racehoj? Inga lysen, backspeglar eller ens orginalkåpor. Är du med? Mig veterligen finns inga försäkringar som täcker sådana hojar. Således var det inga försäkringar som nyttjades.

Det är väl ganska många rejshojjar som är inreggade på gatan men nyttjas som tävlingshoj. Att de sedan är avställda under tiden den endast används på bana är en helt annan sak.

Det är väl ganska många rejshojjar som är inreggade på gatan men nyttjas som tävlingshoj. Att de sedan är avställda under tiden den endast används på bana är en helt annan sak.

Helt sant, men att tro att detta skulle kunna vara ett ärende för en helförsäkring är befängt.

Jag tror de flesta refererar till den första videon i denna tråd och den är ingen racehoj.

Nu har det gått några sidor utan att ni lagt in denna, så jag får väl göra det åt er.

[YOUTUBE-ID]44ySdGGR-G0[/YOUTUBE-ID]

HALLLLÅÅÅ DEN BRIINNERRR!!!!! HALLÅÅÅ!!!!!
:D
orly.jpeg

Man får väl göra vad man vill med sin hoj, men man kan ju ha lite respekt för sin omgivning, att ingen hade ihjäl honom är för mej en gåta.

Kan du inte förklara de en gång till för ja har ju ingen koll?????,,,:pannkyss

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...