Gasa sönder en R1:a, ja varför inte...

Jag skiter i vem snubben är, han är ETT JEFLA MOPPEFUCKO!!!! Hade jag varit där och haft min hoj bakom/bredvid hade jag lekt karatekid!

Fast kommenteraren: "Jag tyckte den gick lite ojämnt på höga varv" är ju priceless!

Det finns en replik mellan två hotrodders vid ett rödljus i Sista natten med gänget (American Grafitti)

"Hey Toad!! Is that you in that beautiful car?
Yeah!
What a waste of machinery!"

Det är ju såna idioter som har förbrukat sin rätt att äga något som är motordrivet....någon stackare får ju ta över skiten när han har tröttnat någon dag....

Vilken förbannat korkad typ, vad i helvete skulle det vara bra för?

Som sagt, gammal film. Ähhh, killen har petat i sig ett par pilsner å gasar lite, So what!!

Det finns en replik mellan två hotrodders vid ett rödljus i Sista natten med gänget (American Grafitti)

Yeah!

Vi ska vara snälla tills vi vet vem som rastar vad gubben :såjaponken

:tungan

Yeah!

Vi ska vara snälla tills vi vet vem som rastar vad gubben :såjaponken

:tungan Eller så skiter vi i det, slåss och dricker sprit :D :D :näsblod

Last edited:
Och efter detta misshandel står den tilsalu på blocket,lågmilare som ny!.....samma hander varje år på vårat mc traff, fulla folk som gasar livet ur nya hojar. vi provar ju stoppa detta men det ar inte så latt .

Undrar vad nuvarande ägaren tänkte när han fick se filmsnutten...

"wtf, det är ju min hoj..."

.

[classic] Man blir förbannad. :mad: [/classic]

Nä men allvar, hur hjärndöd måste den karln vara på en skala? Snacka om att hjulet snurrar men hamstern är död.. Får man, juridiskt sett, vara så dum och endå vistas ute på ängarna?

Och sen moppefuckona i slutet... Kör upp en punkis i näsborren och försvinn från jordens yta, tack.

Vart la jag kjetting nurå? :hihi

Jo jo dom verkar ju vara väldigt smarta. NOT.

Han med musfällan måste varit hög på nåt ...eller finns det SÅ korkade individer :confused:

de bästa e ju snubben som säger att han ska varva lite till för å höra ljudet.. Han tycker att FÖRGASARNA är felinställda.. joo ja förgasre på en nyare r1a:huvet :huvet

Ta en kaffe och luta er tillbaka. Det säjs ju att rettor är byggda för hårt jobb. Upp till bevis nu! :fakta

....det gör ont, det gör ont, det gör ont...en liten stund på natten men inget på dan. Fylla har han fååått, motorn den har gååått! Det gör ont.....

:huvet

de bästa e ju snubben som säger att han ska varva lite till för å höra ljudet.. Han tycker att FÖRGASARNA är felinställda.. joo ja förgasre på en nyare r1a:huvet :huvet

"Den går lite ojämnt på höga varv....." :näsblod

Last edited:
De där är vardagsmat på lelleträffen.. de som inte varit där vet inte hur de är.. Folk som burnar och varavar överallt, men de där tog fan priset

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back