Garmin Astro 320

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nu är goda råd dyra. Jakten börjar I morgon...
Svärfar kvaddade sin 220 och vi var och skaffa en 320 istället.
Men vi får inte in kartorna. Hur fn gör man?
Logga dom två halsbanden gick snabbt och bra. Körde in handenheten mot garmin med en webb updatering som dom säger. När vi såg att den var blank.
Men vår karta är bara blank, ser hundarna med ingen mer info. Vi har friluftskartan på ett SD kort som sitter I, men handenheten verkar inte känna av den.
 
Är kartan leverarad på SD kort från Garmin? Då skall man kunna flytta det hur man vill mellan gpser men om det är en egeninstallation av riktig karta eller fulkarta på eget sd kort går det inte utan fultrix.

Är det en egen installation från köpt karta till eget sd kort måste den gamla enheten skrotas av Garmin så löser dom koderna åt den nya gpsen.

Prata med Garmin om kartmaterialet är legalt , är det fulwarez så snacka me flashback
 
Det är köpt modell utav friluftskartan. Men jag tror den kom på CD från första början.

Hur som så blir det jakt utan gps. Dock kan vi pejla hundarna så det är inte helt förjäkligt.
Sen blir det ringa garmin I morgon och se vad dom säger. Blir fan galen på att jag inte ens klarar av att få igång en gps. Hur svårt ska det vara?
 
Snacka med Garmin så hjälper dom till.

Förmodligen blir det så att dom vill ha den gamla gpsen för och skrota den och sedan får du nya upplåsningskoder till den
nya
 
Tack för hjälpen I vilket fall.

Jag har pratat med garmin. Kartan är last till den gamla men nu öppnad och reggad på den nya 320in. Nu är det bara att finna skivan... Då ska allt fungera.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top