Garagevintern 2006 har börjat, cbr1000rr.

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Efter en lättare marksyning häromdagen så har jag kommit fram till att vintern är här, det är bara snön som fattas.

Började kolla över skadorna och plocka ner hojjen idag och har lite planer som jag har tänkt förverkliga under vintern. Planen är dock att ta en sak i taget under vintern då ingenting är gratis här i livet :).

Har även tänkt dokumentera lite under resans gång och lägga upp i min blogg på http://tobbes.webblogg.se/mc/. Kan alltid vara kul att kolla tillbaka på i efterhand men även för att kanske hjälpa och få tips av andra med lösningar och problem.

Jag undrar lite hur och var man skall köpa kåpor. Hur är kvaliten på eftermarknadskåpor? Nån som kan tipsa om några bra?
Vill inte ha några kåpor som spricker och har sej med en gång.

Sen så tar jag gärna emot tips på styling och moddar, jag vill tex få tag på en snygg undertail som funkar med mitt micron slipon. Nån som har tips?

imaster skrev:
2485411 Jag tycker du ska lacka skiten mattsvart och kapa slip-on:et lite grann. Det tycker jag. :tummenupp

Jag tror att en komplett röv måste säljas (till mig självklart) för att hojen ska kunna ta fart igen ;)

Om inte det är akutellt så är det bara att få ihop skiten..... sen lacka allt i en läcker färg! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back