garaget...

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
jao.. till chille, mackan och dom andra som nu är inhyrda i garaget på tullen..

va nere häromdan och grejjade lite med stormen, rullade då ut dne genom vänstra porten och den är rejält skadad, ser ut som nån gått åt hårt på den med kofot, har den alltid vart så?
såg ganska oroväckande ut... :mad: (ed porten asså, inte stormen :p)

sen har nån satt en lapp på blåvita gixxern om att den måste flyttas, garaget ska hyras ut från den 1/9...

Last edited:
sven666 skrev:
jao.. till chille, mackan och dom andra som nu är inhyrda i garaget på tullen..

va nere häromdan och grejjade lite med stormen, rullade då ut dne genom vänstra porten och den är rejält skadad, ser ut som nån gått åt hårt på den med kofot, har den alltid vart så?
såg ganska oroväckande ut... :mad: (ed porten asså, inte stormen :p)

sen har nån satt en lapp på blåvita gixxern om att den måste flyttas, garaget ska hyras ut från den 1/9...

får åka ner och kika, jag har tyvärr tappat min nyckel så jag behöver låna någon av era.

det ska även rensas..

behöver ni garage? jag hyr en (av tre) mc-platser i bagerihuset men har ställt in hojen för i år hos mor o far. någon här på tullen som behöver en plats? isf. kan jag hyra ut den för en hundring kanske...

Chille skrev:
får åka ner och kika, jag har tyvärr tappat min nyckel så jag behöver låna någon av era.

det ska även rensas..

är ledig imorron.. hör av dig då så kan du låna min.. kan hjälpa till att rensa lite om du vill (står ju en del skräp därnere...)

Jag har tagit ut det sista som var mitt nu iaf. Vi kan väll fixa överskrivningen snart chille?

RSV_R skrev:
Jag har tagit ut det sista som var mitt nu iaf. Vi kan väll fixa överskrivningen snart chille?

Absolut, inga problem. Men du har ju numret till killen så ring du han óch fixa en tid så fixar vi det! puss!

frekke skrev:
behöver ni garage? jag hyr en (av tre) mc-platser i bagerihuset men har ställt in hojen för i år hos mor o far. någon här på tullen som behöver en plats? isf. kan jag hyra ut den för en hundring kanske...

ja tack finns platsen kvar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...